Thursday, June 10, 2010

Update dah post..

Assalamualaikum semua :)
Okayy...dah braper hari eyk x post ? x ingt ahrr but agak lame lah jugak kn..hahaha...first sbb x update x dk idea nk bwat post aper...second, i pegy bercuti dgn mama, papa and k.eda...ktorg g kuantan je pon...actually x dk lh bercuti...ikot papa ade keje...hahaha..btw saya ni hah yg menggatal nk pegy telok chempedak...hahaha...

Mula mula smpi kt situ biaselah tgok laut kn...x dk lah rmi sgt org...actually saya mmg suka pegy pantai...sbb dgn angin yg bertiup, fuhh !! bole cair !! hahaha...tenang ahrr....herm...then tibe2 k.eda ajk g beli souvenier..wahh !! lawa2 semua brg kt situ...sambil2 pilih2 brg tuh...sembang2 lah kn ngan mak cik yg jual souvenier kt situ..die kate biase mlm bru rmi org...tmbh2 tuh tgh2 mlm...fuhh..mmg penuh lah...haha...di sini...saya ingin memohon maaf sbb saya x blikn ape2 untuk korg semua..kwn2 saya la...sbb brg2 die agk mahal semuanyer dan x dk pon cm keychain ker...plg murah pon brg RM 5 ..x kn saya nk beli bnyk2 then bg korg...adushh lemak la...kalo saya bg kt org trtentu, nnt ade plak yg jealous ker or ckp saya nie bukan2 yer...

Okayy, actually ktorg x plan pon nk tido situ...spatutnyer pas habes keje ayh saya ktorg nk pegy kuala lipis..rumah tok din...tp ntah mcm mne...ktorg nk tido sane..1 mlm je laa....so pnye lah mcm2 hotel cari kn..hahaha....akhirnye...jmpe lah hotel yg bersesuaian...x dk lah hotel yg grand2 kn..hahhaa...then lepas dah check in, tros tukar bju semua then tido...lepas asar tuh bgn, siap2 semua..then pegy pantai telok chempedak balek...huhuhu...shopping siket ahrr..papa nk blanja...tyme tuh ade expo ( betul ker eja)..then ktorg pon jalan2 lah...

Kedai prtama yg saya and kakak saya tuju adalah kedai baju ! hahaha....yeah...kami mmg hantu baju..kalo hantu kasut, mama and k.eda..kalo hantu beg, k.eda ngan papa..hahaha...back to the story..grr -,- saya pon ade brkenan ngan satu baju nie..mmg lawa giler ahrr..hahaha....dh lme tuh...saya n k.eda pon beli lah baju..sorg satu..lepas tu.. kami menuju ker kedai beg..sbb saya nk beli beg untuk g PD nnt..alahh beg kecik jer..untuk isi2 camera, hp pencil box kalo muat...hahah...k.eda pon menggedik beli lah jugak en beg...hahaha..lepas dh habes shopping tuh..ktorg g pantai....ape lagi...amek gmbr semua lah kn..adushhh,, x nafikn pantai tuh mmg lawa bangat ! hahaha....tergoda i...lepas digoda, die kena petir, santan tan terselit !! hahah..enough2...

Mmg saya x nafikan mcm2 perkara y berlaku dekat sana..adushh,, semua nyer pecah perot lah..bak kata org pecah punggung panggung..hahahha....lawak yg teramat...saya gelak mmg terok...jiran sebelah msti bising kate apelah bilek sblh nie..memekik je...gelak sane sini...dh lah mcm pontianak..hahahhaha....okayy..that's all lah mk citer..ooo yeah gambar ? ade dekat facebook..nnt saya upload orite ;) hahah..okayy lahh..
byee...Assalamualaikum...

p/s : tgh pening kepala...soory kalo entry kali nie x best atau tahape2...ataupon mmg entries saya x best lgsg..cme saya jer terperasan :)


0 comments: