Saturday, June 26, 2010

069# :)

Hye , selamat pagi dan Assalamualaikum semua :)

Tak de keje ape pagi pagi buta nie update blog ? hahaha..actually smalm x update pon sbb x online...online kejap jer petang tuh...smlm hari jumaat, yeah balik awl skolah !! haha..ohh yeah..tntg result..x dpt result tilawah ngan pendidikan islam jer...fuhh, takot giler...okay, program jumaat smlm mcm best lah jgak...sbb ktorg ade Program Tolong Jamal pak cik yg jaga2 dekat skolah ktorg tuh..cm lbh kurang tukang kebun lah :) tulah korg..arituh bg lagi cdgn nk tolong die..skang dah jadi betul..serious lawak giler ohh...kak wardatul suruh form pilih nk gotong royong kt mane...saya ngan adnin ckp dekat gelanggang...so, dpt lah dekat situ...

Sblm pegy gelanggang, saya pegy call dulu dgn nadiah...hehe...then bru pegy gelanggang...f.y.i saya pilih gelanggang sbb x bnyk keje ahrr...senang jer..smpah pon x bnyk..so, clever x ktorg ? ;) haha..x dk lah kutip sgt pon sbnrnyer..bnyk sembang2 jer..hahaha....skang semua tgh kecoh pasal video perempuan yg mmbunuh kucing yg x berdosa tu kn..erghh..mmg sengal giler ohh pompuan tuh...x baik nk mencarut kt sini..baik mencarut kt skolah...hahahha...saya,rayyan,yasmin.diyanah,nadiah ngan sape tah lg...x ingt..rasenyer tu jer...dorg x tgok pon video tu..saya ngan yasmin jer dh tgok...so ktorg pon cerita cerita lah dekat dorg...so, mcm2 ah dorg ckp...dorg semua rase nk nangis plus geram n mcm2 lah..then, ktorg semua mencarut kt tgh2 gelanggang tuh sampai hujan tau x..hahah....mmg mencarut sakan ahrr...fuhhh, bitch tu mmg deserve ahrr dpt "kemencarutan" ktrg nie...hahaha..x pk, nnt dekat akhirat kucing tuh buat same ape yg bitch tuh buat...juz wait n see yah bitch ! erghhh....

Lepas tuh ktorg g kt kelas..dekat kelas ade izlyn,adnin,saya,rayyan,nadiah and madihah...ktorg sembang2 smbl gelak gelak and sambil mkn kurma n kismis yg izlyn bwk :) mmg terok giler ohh gelak..hahahha....pastuh izlyn wat lawak ohh..hahaha...then dah pukul 2:30...masing masing nk balik lah en..pastuh ktorg pegy lah depan..tyme otw tuh, en..ade ahr budak2 yg buat lawak..dok lari sana sini..hahahha...pastuh dh smpi pondok tuh..saya bru nk letak beg rayyan ckp farah, ayh nt ! pastuh saya pon begy tgok, pastuh gelak pnye lah kuat..hahha..pastuh rayyan kate die cabar saya masuk dlm kereta tuh then gelak mcm tuh..saya kate x boleh lah..hahahaha...gila ae nk bwat mcm tuh...hahaha...

Papa balik rumah sekejap pastuh pegy office balik...saya malas nk ikut die so amik pilihan duduk kt rumah...mula2 tgok tv cerita "The Grinch" lepas tuh x tgok smpi habes pon then karaoke....heheh...dok sorg sorg mmg sedap ahrr...pastuh dh penat mcm tuh...dlm kul 4:30 ptg mcm tuh naik ats...nk mndi..but online dulu sekejap..pastuh bru mandi...dlm kul 6 cm tuh turun bwh...mmg lapar iler weyh x mkn dr tgh hari...pastuh mgadu kt mama lapar..mama kate knape x mntk kt papa td soh die beli mknn...pastuh saya senyap jer..hahahha..then mama masak sardin...mkn lah dgn nasi :) brbbb, kenyang !

Pukul 7:30 tgok cerita "Journey to the center of the earth"...cerita tu mmg best lah..sbb dulu dh pernah tgok but yg dah last last....smlm tgok smpi kul 8:20 mlm mcm tuh then trtido....lepas x tau lah mcm mne saya boleh naik ats then pegy bilik mama...pastuh tah apebnde dorg cm bising2, saya emo tros pegy bilik saya kunci pintu,kunci pintu bilik air n lampu x tutup..tp smpt bkak aircond..hahahahahaa...mmg gila ohh...tros tido..pastuh tah pukul brape sedar..g tutup lmpu..pasuh tah pukul brape sedar lg..pegy amik phone yg dh habes charge tuh...hahahaha..pastuh skang nie dh bgn..dh sedar..fuhh, ingt nk tgok Brazil lwn Portugal smlm...erghh..tp tulah, terido...hishhh,, sengal..hope ade ulangan kt tv nnt... :) 

Okay that's all...Bye and Assalamualaikum :)

0 comments: