Thursday, June 24, 2010

068# :)

Hye and Assalamualaikum semua :)

Hahahhaa...haish, tatau nape ari nie terasa nk tules mggunakan warna pengantin...hahahhaa...sumpah lawak giler ohh arinie...hahahha..mcm2 bnde yg di gelakkan...td mcm party jer ohh dekat skolah..mula mula buat bufdayy pary nadiah..then mcm ade bnyk mknn lebih2 tuh..ktorg mkn kt dlm kelas..mmg x senonoh betol..hahhaa..mcm2 ahrr...hahaa...

Yg lawak nyer saya beli air home soy satu kotak tuh..then nk minum of course kne share kn..saya ckp saya x suka org cm tegok2 ramai2...so, saya suruh pegy amik straw...saya yg pegy amek x) mule2 amek dua jer..then tyme nadiah minum..straw jatuh dlm air..susah nk amek la straw tu pendek...so pegy amek straw bru....then tgh hari mcm tuh..adnin nk minum..pastuh saya ckp straw x dk..pastuh saya suruh die pegy amik, tp die x nk..saya pon pegy ahrr amek...amek skali 5 senang....hahaha....then ktorg mkn roti lah apetah lagi..mcm mcm...

Tyme geografi dah ade bnda lawak..ya allah...mmg lawak tp x selawak tyme science..hahahahaha...tyme science mmg lawak giler giler ahrr...tmbh2 saya duduk sebelah rayyan..lagi ahrr..hahahha....okay ape jer yg lawak td .. string balance ? kawasaki ? cermin mata ? ridsects ? wrna pengantin ? kasut diy ? gua niah ? mcm mcm lah lagi..sumpah lawak ohh..hahahha.....ohh yeah, result ? ergh..jgn tnye lah kt sini..habes hilang teros mood...ergh..dah ahrr jumaat nie report card..aiseyman :D herm, nnt saya bgthu result die eyh ? okay ! tp jgn lh gelakkan...actually malu tau nk post kn dekat sini..kalo boleh, lepas post tros nk privatekn blog... :)

Balik skolah tadi mkn aiskrim wafer...nyam nyam...perisa YAM lagi...bak kate eyna :D sodap gilo hinggo mejiot jaro :) hahaha.....then pegy beratur kt public phone....pastuh adelah akak kt depan saya nie..call mmg kejap gile ahrr ( pnye lawan :-s )..zassss.....berjanggut tggu...naseb die call tuhn ade balance RM 0.20..hehe...lega siket hati..terubat :) okay...cerita pasal balik plak...

Saya tmpg ainul..call mama then mama kate die ade kt selayang....die kate kejap lagi nk balik...saya pon sampai rumah dlm kul 4 ptg cm tuh..masuk dlm rumah tp x masuk dlm rumah tuh lah..masuk smpi dekat porch jer sbb kunci rumah x dk...saya ingtkn tggu kejap jelah dlm 5 minit mcm tuh sbb mama kate dh nk balik..tggu pnye lah tggu kul 5 ptg bru dorg balik...erghh...mmg sakit hati giler ahrr tggu en..dh lah x tahan nk g toilet..dgn muka x malu nyer pnjm toilet jiran sebelah rumah..pastuh mama ckp alah alah, sorry lah...btw, tyme tuh mmg x dk mood giler..badmoood :( so, x pk lah..dh lepas..haha...

Balik tuh naseb mama belikan aiskrim..hehe..best giler..balik tuh x mandi teros..pegy tgok cerita my nae is khan dulu :)...okay, nadiah ! happy bufdayy to u dear...ily so much much much <3 and nt x payah lh susah susah kn diri dtg rumah ana, ana terasa mcm ana memaksa nt plak..so sorry :)

Okay Bye and Assalamualaikum :)

0 comments: