Saturday, June 05, 2010

Selamat Bercuti =)

Heyy all...Assalamualaikum...yeehaawww !! mmg seronok gila bila cuti kn...2 weeks pulak tuh..HAHA..mmg best ahrr...tp adakalanye mmg agk bosan bila dah lme dok terperap kt umah..seriously rasa nk menangis kalo bosan T__T..HAHA...so,, pergi la keluar rumah...sape kata x boleh mmg nk kene sepak lah...saya kate keluar rumah means pegy lah depan rumah korg tuh..hesh,, bukan g WWM ke..KLCC ker... hahaha...hirup udara segar siket..kalo terperap jer x elok...hehehe...


Okayy....saya sbnrnyer nk pegy jalan2...bosan lah...herm...tp x tau bila la...tgh plan..sapa nk ikott joommm !! saya nk pegy tgok wayang..nk tgok cerita Shrek 3, Prince Of Persia, Lagenda Budak Setan ngan Karate Kids...eyh..jap jap..karate kids tuh x yah lah..sbb nnt nk tgok ngan siblings...hehe..dpt tiket free..selain tgok wayang nk g maen bowling gak..sbb dah lme meninggalkn hobi maen bowling nie..dulu rajin je g ngan family mlm2 kan kan ?? slalu g midvelly mlm2...maen bowling situ..herm...


Smlm ari jumaat ade sambutan hari guru dekat skolah..hesh,, x pegy ohh..nk tau sbb ape..saya x dk baju skolah..mls nk citer kt sini mcm mane x dk baju skolah...kt skolah jelah cerita kalo sape nk tau...tp x dk sape pon yg nk taw.. =( dorg kate boleh lah best nyer smlm tuh..hesh,, rasa mcm nk nangis woo x dpt pegy...bila tgok gmbr2 dorg semua , mmg nmpk best lah...seriuosly i menjerit okayy bila tgok gmbr tuh...nk nangis jer..haha..smbl2 tu jealous lah en..


So okayy la...Insyaallah saya akn selalu update blog nie okayy...biya cantik..hehe..tp rase mcm nk buang blog jer..sbb dah rasa mcm org dah x interesting dah..blog pon ade 19 followers jer...tgh fikir lah nie nk buang ker x nk..so sorry if saya buang..di sini saya nk ucapkn pd semua school students..Selamat Bercuti semua !! byee :) Assalamualaikum..

0 comments: