Wednesday, June 23, 2010

Today's post :)

Hey and Assalamualaikum semua :) yo yo wuts up ? haha..

Ohh no...result ? ergh....freak..hahahha....herm..actually result dh tahu bnyk dh pon...hahaha...tggl 3 kertas jer x tau lg...herm, mmg agk takut and mengerikan kot...f.y.i , result tahun nie...herm..kali nie pnyer periksa sem 1 mmg teruk2 giler...ntah x tahu nape..nadiah kate tahapape2 jer yg buat soalan tuh...dah ahr buat mcm soalan universiti..hahahhaa..lawak giler kott...gelak x benti benti....

Okay, pagi td mood elok je...pagi pagi lg dah gelak..hehehe...mcm mcm lah en..then before sejarah..cm tyme engish tuh, ckgu x masuk en...pastuh adelah problem saya sndiri yg mmbuatkan saya badmood..iaitu kehilangan mood yg ceria...adushh , mmg sakit hati giler lah...x boleh lah nk story kt sini kn..bcoz it is my personal matter :)

Okay, then tyme pendidikan islam....hahahha..lwak giler...saya x puas hati ngan ustz ohh..nadiah jer tau mcm mne saya lepaskn geram saya tuh dekat ustaz..hahahha..sumpah lawak ohh..herm, then mcm biasleah solat en..lepas tuh kelab..herm...okay..not bad kelab kali nie..sbb bnyk giler gelak with my group..hahahha..sumpah lawak..rayyan, adnin, yasmin and lina..hahahha...td ktorg buat design nk buat badge..haha...design kami x terpilih pon..biaselah, org bukan pro..hahaha...

Design kmpln kak MJ yg terpilih...mmg x nafikan lah dorg buat lawa giler..ecehh, nnt kalo dh siap badge tuh saya letak gmbr kt sini okay ? haha... (adush, kau..mcm ade org bace jer blog kau nie..mcm ade org nk tgk jeer..prasan ) haha....herm...then balik tuh mmg lapar giler..hehe..yelah x mkn tgh hari..pastuh mama ajk g giant nk beli cd mcm mcm lah...hahhaha...smbl2 tuh saya mncari jgak cd tuh..hahaha...

Then cari cari dekat bahagian movie englis tuh...trnmpk satu cd yg bernama...jeng jeng jeng..Hairy The Tooth Fairy.....hehehe...then tibe2 trnmpk cd Orphan..tringt rayyan cite pasal orphan tuh...then buat choice pnye lme giler..smpi kene bebel ngan mama..skali pilih orphan...hehehe...then balik rumah tuh tgok citer tuh... :) 

Next post saya cerita pasal nie ekh ? kira mc smbgn lah..hahahha...okay..saya minta diri dulu..nk g dinner kt luar..tatatititutu..hahahha...lepas nie nk buat bnyk kerja lagi..mcm mcm lah..haha..btw, esok rase mcm mls nk g skolah...hahaha..ntah knape tibe tibe :)

Okay bye and Assalamualaikum :)

0 comments: