Tuesday, June 01, 2010

Exam nak habis ??

Heyy heyy heyy...Assalamualaikum...hahaha....herm..okayoo....nk ckp kt sini pasal exam and macam-macam agy ahrr...campor2...cm rojak...hahaha....hari isnin lepas saya exam p.islam ngan tassawur...wooowww !!! quite hard lahh....huhuh !!! and skang nie boleh kuar awl ohh...kalo cm dh habes jwb pekse tuh..boleh terus keluar..haha...tuh yg best...


Tadi saya pekse science ngan KHB...huhuh...susah siket lahh...tp boleh lh gak en...hahaha...yg tyme science I tuh x boleh kuar....tyme science II tuh boleh kuar awl...tyme science tuh..ustz fifi ade masuk.l.die cm nk tnye ktorg lah ade ape2 masalah x...dan saye x tau nape bile tgok muka ustz fifi jer msti nk gelak...ntah lah nape...ustz mmg dah kenal dgn saya yg kuat gelak nie...kalo tyme p.islam jer ustz dh tau dah..hahaha....so td ustz fifi masok en..saye dh tergelak2....ustz pon pndg saya tersengih2....saya lg lah...then saya pndg nadiah...then ktorg gelak2...agak lme lah saye gelak..ustz pon dok tersengih2 dr tadi...pastuh saye cover gelak dgn buat2 batuk..hahah...ape lah lagi en...si nadzrin tuh pnd lah then buat muka blur die tuh..lawak !! 


Tyme KHB lak...naseb soalan semua objektif...boleh tahan lah lagi....tp mmg lemak lah 60 soalan...hahahha....actually habes kul 1.00 ptg..but sape siap awl boleh kuar lah en....pastuh..dh lme tu..saye dah siap...pastuh adnin pndg2 ajk kuar..so,,die bgn..then die tggu luar pintu tuh..then saya kuar...pastuh ktorg terus gelak2..dah lah kuat..kelas qurtubi x dk org kuar agy...semua ade kt situ semua pndg ktorg..hahaha..malu gler..then ktorg jln tndk2....pastuh gelak2 agy...kelas 2 uthman pndg ktorg lak...tros lari turun tangga gelak kt situ...hahahahha...


Ingt kn nk tggu nadiah, rayyan semua tuh....pastuh tyme ktorg tggu2 kt depan toilet tuh...ade ckgu tuh cm syak2 ktorg nk ckp2 pasal jwpn...then ktorg ckp dah habes pekse dah...pastuh die marah2 soh turun bwh..tu yg x tggu nadiah semua tuh...sorry lah korg....then ktorg tros g kt surau...dh lme tuh..tok2 nadiah and rayyan smpi...pastuh diyanah pulak...diy smpi tibe2 ckp korg x tggu ana en..hahahha..lawak ohh die...


Balek tuh saya, mimin, rayyan, adnin ngan diyanah pegy al-bustan !! hahahha...ktorg makan laah weyh...lapar DOE..hahaha....mimin blanja saya 1 cup air..thanks mimin...hahahah...mkn2 semua tuh...saya minta diri dulu nk balek..mama dah smpi...hahhaa.....hermmm....balek tuh mama blikn air soya sedap giler ngan saya ade beli air bliss ngan sugus gummy gummy (nyanyi nie) hahahahaha...okayoo !! byee....Assaamualaikum... :)


p/s : nk study subjek susah nie..geografi....then b.arab...esok b.arab jwb lme kott...err...cm susah jer gaye nyer...wish me luck esok....hahaha....120 days more to go.. <3



0 comments: