Thursday, June 03, 2010

Freedom is mine !!

Hey hey hey...Assalamualaikum...okayy yeaahawww !!! hahah...ntah kenapa rasa embira gila..ye ahrr sbb periksa dah habes en...tp baru sem 1...ade lg 2 kali aww pekse..herm..kn best kalo nie dah form 5..then ni dah habes SPM...hahaha..berangan je lebih...herm...lame lagi laa weyh...hahaha...okayyy.....dah habes periksa...parrtaayyyy !!! =D


Herm..periksa tadi math ngan tajweed..alhamdulillah dah lepas and boleh buat lah...math paper 1 tadi senang lah jugak..cume ade siket2 tu lah kn..alah....rase mcm rileks jwb tadi pon sbb bole pakai calculator..hahaha...x kelam kabut sgt ahrr....herm....paper 2 pulak wahhh !!! agak susah siket ahrr...herm..adelah beberapa soalan tu kn..herm..takot ahh...tapi nk wat cm ner kn..bak kata nadiah dah jawab dah...dah lepas..tawakal je la en..hohoh....tajweed tadi mmg senang lah jugak...boleh jawab...die dah lah bg 1 jam 15 minit...saya buat setengah jam je kott...hehehe....


Sementara tggu pukul 1:15 pm tuh kn..nk habes tajweed...hesh,, mmg semua dah siap ahrr..then mmg agk bising ahrr banin2 semua tuh..hesh,, dorg maen mcm2...semak je..dah lah tyme tu zafran dok kt depan saya..semak jer kott...saya bnyk kali je kott gadoh ngan dorg tadi..sometymes rasa lawak gak au sbnrnyer..hahaha...kdg2 gadoh ngan dorg tuh gelak lah jugak en..hahaha...yg saya cm sakit hati sgt tadi kt hafiz, muazzam, ameer ngan zafran...huh,,mmg annoying gile laa weyh..hafiz and the gang die tuh maen2 baling pemadam kecik2 tu...then ade pensel ahrr...mcm2 ahrr..then baling tuh dah la kene dekat saya..bnyk kali...sape x saket ati woo... 


Okayy.then sekali tu dah x tahan...saya geram sgt..g hentak2 meja tuh..then adelah jerit siket (mcm memalukn lah)...mmg geram sgt..then dorg boleh gelak2 sukaa2 lagi..hesh,, rasa mcm nk ketuk2 jer kepala dorg tuh..pastuh yg zafran pulak dah kene sound ngan saya en..haha...die ejek2 mcm2 ahrr..then saya tros dekatkn meja saya ngan die...dr blakang ke depan lah en...pastuh tros bising kate ko penah x rase penumbuk aku ?? pastuh die maen2 kate2 eyh penah2...lagi sakit ati woo..then lepas geram nie kn...amek satu pen ade kt tepi meja tuh..x dk penutup..teros baling kt die.mmg sekuat hati lah en..pastuh kt blakng bju die tu ade ahrr wrne biru siket,,,padan muka...then die mcm saket2..naseb ahrr..nk lawan aku lagi en..die ckp ko baling pki ape weyh...hahahahha...padan muka...agak puas ahrr...jahat gak en ??


Herm...then ptg tuh...smbt birthday adnin...mcm2 bnda lawak lah..hahahha..rayyan wt lawak..mimin...diyanah lagi lhh....hahahahha..terok giler..hahahha..herm...yeah !! partayy !!! nk jalan2 mama , boleh ?? hahaha...okayy lahh...tu je nk story...byeee....Assalamualaikum.. =)

2 comments:

Anonymous said...

lg lyn bnn tu,lg la die kacau...ana x sokong cara nti.

Farah Liyana said...

anonymous : ni sape eyh...x suka lah kalo x dk name..hesh,,,