Wednesday, June 02, 2010

Merdeka esok !!

Heyy all...Assalamualaikum...hehehe...herm....sorry kalo masok tajok laen pulak arinie...hahaha...okayyy...actually nk kasi taw yg esok saya last periksa...heheh...alah...bru sem 1 kn..herm...dah kecoh..laen lah dah sem 2..herm...hahahaha....okayyy....tadi pekse geografi (susah) ngan b.arab...herm...boleh lah b.arab tuh...senang lah jugak...bole buat alhamdulillah...cume..erkkk....geo tu..susah kott...herm..bnyk taram jer kott....maakkk !! takot dpr markah terok..herm..mmg lemak lah soalan die 60 soalan...herm....ingt kn masok basic2..rupenyer masok yg bab blakang2 tuh....7-9 cm tuh kott...herm....susah kott....ya allah..takot nie...dah lah  bnyk maen tembak2 jer...bising kelas tuh sbb ramai org maen tembak2...hahaha....


B.arab pulak..okayy laa....die bg mase 2 jam 15 minit....tp x dk org pon yg abes lmbt...smpi 2 jam...hahaha...org semo plg kurang pon 1 jam lbh siket jer...hahaha...sbb agak senang lah soalan tuh...hahaha...cme ade lah yg siket2....tp alhamdulillah bole buat... =) nk tau x ??? ade sorang nie kn...die pendek2...gemok2...bnyk tahi lalat kn....suke sgt tiru nadiah...saya nmpk kott...nadiah pon kate mcm tuh...die geram sgt2...saya lagilah kn..yg nmpk nie...hesh,, masalah giler org tuh....saya nmpk sgt kott die asyik pndg2 nadiah...mmg annoying gile la...saya dah bagi isyarat kt nadiah da..die x prasan pulak...hesh,, x pk lah...laen kali hati2 ye wahai nadiahku...pesanan dari sahabat baikmu...hahaha... =)


Oohh yeah...tadi saya pegy rumah nadiah...tmpg van dia !! hahaha...mmg best gile lah x dk org..cme ade sorg akak form 4 ngan kakak nadiah ngan saya ngan nadiah...hahaha...dlm van jer dah tergelak sana sini..dah lah saya puasa kn..tp x rasa penat pon....cuma penat siket...hahaha...dlm van je dah hampir nk tergolek...sampai rumah nadiah lagi lah..mmg tergolek tros...best kn nadiah tadi..ktorg buli2 baby nadiah..mmg best gler...mcm2 benda lawak lah buli adek die...susah nk citer kat sini..kalo nk taw nanti saya citer kt korg face to face....hahaha...tapi mmg lawak sgt smpi..fuhhhh !!! hahaha....saya tertinggal baju sekolah nan kain sekolah saya...sbb saya mandi kt umah nadiah tadi....hahahhaa....


Yeaaaahawww !!! esok last periksa....esok exam math ngan tajweed...herm..math ??? aduhh....hope so lah bole buat...cme x bape score sgt kt percentage yg ade dividen, profit semua tu lah..herm..then bab integers siket2...bab algebraic pon siket2 lah yg x paham..herm....wish me luck okayy esok untuk wat math ngan tajweed...naseb paper 1 math bole pakai calculator....kalo x...mmmg lemak lah kn...hahaha....herm..okayy okayy...dah dah...nk study nie....untuk esok...yeah !! merdeka !! merdeka !! merdeka !! =)


p/s : nk study math ngan tajweed plus online siket2...then tadi habes satu hari puasa...alhmdulillah..esok x puasa sbb ade birthday adnin...herm..nk mkn kek bodo adnin ngan spagheti bodo mimin..hahaha....byeee =)

0 comments: