Thursday, June 10, 2010

Tag tag tag lagi =)

Assalamualaikum semua :)




Okay..kenape saye letak gmbr mereka berdua ? sabar la..nk explain lah nie..hahaha...okay...sbnrnye saya dpt tag dr mereka berdua..hoho...mmg rasenyer best lah tag nie..hehe..so, thank you so much la Izzah Elliani and Fathin Husna sbb bagi tag nie dekat saya ! haha..suka en ;) okay okay..nk buat tag nie..dah x sabar !

adakah anda rasa anda hot ?
- erk erk ? saya..x lah sbb tgh dok dlm bilek nie hah..ade aircond (hahaha)

bila kali terakhir anda makan pizza ?
- adoii, tnye soalan dh lme..x ingt lah..erkk yg saya pasti mlm ! (haha)

lagu terakhir anda dengar ?
- lagu bertamu di kalbu (jaclyn victor) kt tv tadi..

apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ?
- chat ngan someone..dengar lagu..

selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa ?
- farah : kwn kwn sriaag & kl and smiaag
- yayang : nama panggilan dekat rumah ( adoii kantoi tp kene jujr kn, haha)
- liyana : cikgu tuisyen biasenyer and kwn2 kalo dorg menggedik ! haha..
- farah liyana : cikgu2 kt skolah biasenyer..
- ferra : ade sesetengah org..biase bdk kelas lah..

tag 8 orang lagi .

siapakah no.1 kepada anda ?
- kawan gila saya mgkn (haha)...

katakan sesuatu mengenai no.5 .
- dia nie seorang yg hyperactive lagi2 kalo minum redbull ! adoii..

no.3 ade hubungan dengan siapa ?
- eyh kak nuna ? haha..ngan kak azilah maybe..hahah..

bagaimana dengan no.4 ?
- eyh emo gurl ?? ohh dengan pak cik yg selalu pakai bju cream dekat skolah tu ! hehe..

pesanan buat no.6 ?
- iloveyousomuch akak ! bile nk keluar lagi ? hehe..

kata-kata cinta buat no.2 ?
- ohh anak mama , mama sayang kamu sgt2 !! ingt ! syurga di bwh telapak kaki ibu ye ! haha...

no.7 dan no.8 ada persamaan .
- mereka mempunyai 2 nama, paham ? haha..

berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang tag anda .
- elly seorang yg comel, lawa, rmi peminat..
- elly juga seorang yang suke sgt bergambar and kbnykkn gmbr die buat jelir lidah..hahah...
- fathin pula seorang yg comel and muka die putih..oo yeah saya jealous . haha..
- die juga sekolah dekat SMK Ideal Heights..
- dan die seorang pengawas..hehe..

persamaan kambing dengan lembu ?
- dua dua makan rumput kott..haha..

perasaan anda buat tag ini ?
- nape bau busuk semacam nie ? ohh yea ! saya belum mandi lagi..hahah...and terasa sgt sgt lapar sbb blom breakfast.. =(

itu saja yea !! haha..kpd org yg saya tag tuh..please lah buat..if x buat saya teramatlah kecil hati...okayy..bye byee nk mandi plus nk mkn... 
Assalamualaikum..


0 comments: