Monday, June 21, 2010

Mukhayyam :)

Hey all and Assalamualaikum semua :)

Dah lame x update post en..hahaha..lately buzy ahr..eceh..buzy ahrr sgt..buzy ape nyer..dok karaoke ngan tgok movie jer...hahahaa....ari jmaat lepas pegy mukhayyam arabi smpi ari ahad....herm...agak best ahrr..tp ade lah siket2 nyer yg x best...hahahaha....hari kedua best ahrr siket smpi ahad tuh...ari ertama cm x best sgt..biase ahr..mmg mcm tuh...p

Hari jumaat tuh , x dk wt pape sgt...cme dirikn khemah pastuh ade ahrr cm ceramah ceramah ape semua tuh en..mmg x suka ohh ceramah2...tp ade yg best ahrr..hahaha..lawak giler..actually mmg bnyk gilee gelak  kott..hahaha...adoii....tp satu bnde jer x suka ohh..kene dok sopan2...bersila..adoii..sakit giler ohh kaki...nk je lunjur kan kaki..x tahan kalo dok lame2...hahaha....

Pastuh en, tgh tergesek dekat jln tar ohh..luka..mmg pedih ahrr...makin lame tuh die cm bengkak...wosh, saket2..hari kedua tuh try ahrr bubuh sanitizer yasmin, gatal2 sgt en nk cuba..pedih giler nk mati ohh !! hahaha..mimin kate bacteria tuh..naseb nadiah ade..die yg bnyk tlg saya ! n kwn2 semua pon same...terutama yg duduk same khemah dgn saya....

Eyh nk dgr x citer saya kt khemah...hahaha...al maklum lah..saya ni org yg jenis agak pelupa..hahaha...asyik2 en, sikat hilang..mmg sakit hati ahrr...padehal bru jer sikat tadi..pastuh x lme pastuh hilang...then jmpe balik...hilang, jmpe balik..mcm tuh ahrr seterusnyer..then ari sabtu mlm ahd tuh...ade 3 brg saya yg hilang...kepit rambut, sikat and towel..hahaha...mmg brg2 nie ade kaki agak nyer...hahahaha...

Mlm tuh jak mengadu kt nadiah ohh..naseb die tolong semua bnde ohh..pastuh die kate...x pk.nnt kite try cari esok...mlm kn gelap  x jmper lah....esok terang lah...pastuh keesokan tuh...nadiah tgok blakang beg die ade kepit rambut saya..then sikat saya ade dlm beg..padehal smlm cari x dk pon...hahaha..and towel plak mmg pelik..ade dekat dlm khemah..dekat ngan pintu tuh...sumpah smlm x dk..nadiah pon ckp mcm tuh...hahaha..but..ape ape pon..x pk ahrr..mmg happy giler...

Ahad tuh mmg mcm ape ahrr...khemah pompuan semua nyer sedar pukul 6:30 pagi...hesh, khemah saya yg sedar dulu auww....actually saya yg sedar dulu..then kejut nadiah ingt kn bru kul 4 lebih mcm tuh..sbb saya mmg ajak die bgn awl..sbb nnt senang..x ramai org..nadiah bgn2 jer, die tgok jam tgn die dh kul 6:30..then die check kt phone die pn same jgak..wosh, x leyh jadi..pastuh rayyan kejut khemah lain plak..tgok bwh banin semua dh ade dh kt pdg tuh...wosh..banat semua x dk ohh...hahaha....pastu biase lah..kerja membebel nie en...kena lah rela kn hati dgr jgak..hahaha...pastuh mcm biase.. DENDA !

Ada satu bnde tuh mmg x suka giler...ade lah hal banat...mmg semua banat kne denda..but semua x buat pon..wt sakit hati...rasenyer saya, yasmin ngan aina..tuh jer kott yg buat..mmg sakit hati ahrr...hesh, ade lah..hal private..hahahaha....okay ahr...that's all my story for today...

Bye and Assalamualaikum... :)

p/s : thanks to nadiah sbb bnyk tolong saya...and...u are the bestest friend in the world...likee :) ily much....and to rayyan, yasmin, diyanah, adnin and izlyn...you too :) 

0 comments: