Sunday, August 29, 2010

Stress !!



Hye and Assalamualaikum...Selamat pagi semua :)

Haish, pagi pagi dh update blog ? haha..yelah..smlm sehari tu x bkak internet...nk tau sbb ape ?? ni lah jwpn die..S T R E S S !! Faham ??actually bnyk benda yg saya stress...bnyk sgt benda yg menyakitkan hati...anyone who can help me , please ? sejak dua menjak nie..ecece...saya dh makin murung...dah x bnyk gelak..seriously saya ckp saya tertanya2 knpe saya dh tak gelak mcm dulu ? saya rindu nk gelak mcm dulu ..setakat nie x dk sape yg boleh buat saya gelak gila2 mcm dulu..mgkn sbb saya dh x gelak mcm dulu kerana bnyk teguran ? or bnyk terguris dgn kate2 budak sekelas ? ntahlah..saya pon tercari-cari  ^__^

Saya x nak org gelar saya org yg murung, saya nk org gelar saya sebagai farah yg ceria...suke gelak...tp skang, semua tu dh x dk...yelah, salah satu jwpn die mgkn stress...yupp !! stress di sekolah, di rumah dan several people..di sekolah menyakit kan hati, di rumah ? kurang...sakit hati dgn orang ? selalu and terlalu lalu bnyk..nnt nak pergi jumpa Doktor Pakar Sakit Puan ahrr...nk tanya ape masalah saya ..haha :D mari saya list kan stress tress saya....scroll ke bawah... 

  1. Hari Khamis, mcm mcm yg menyakitkan dekat sekolah...x nk cerita -,-
  2. Hari Jumaat, sakit hati gila gila dgn sorg mamat nie...bdk sekolah...sumpah aku x kn maafkan kau sbb kau selalu sakitkn hati aku and bwat aku stress ! dh lah kaki penipu,kau dh tipu aku bnyk benda ! kau x sedar yg aku marah dkt kau sbb aku tak tunjuk ! raya nnt pon aku x kn maafkn kau bila kau mntk maaf...kau buat mcm kau x dk wt salah  ngan aku lah, tu yg kau mntk maaf tyme raya suka suki...aku ckp terus terang yg aku x maafkan kau !!!!!  NOKTAH !
  3. Semalam, kt rumah sakit hati..but bukan dgn family...then sakit hati dgn RELA dekat bazar ramdhan tuh ! sakit hati gila...aku kutuk kau habis2...dh lah gigi kuning....paling aku mnyampah !! gigi kuning, busybody, muke hitam kalah negro...aku sumbat kau k dlm penjara baru tau !! bluekkk :P
  4. Satu lagi masalah yg belum selesai..problem dgn kawan dkt sekolah nie...tah lah ape masalah die...herm..tuh yg stress...

Okayy setakat nie tuh yg menyebabkn stress...ahrghhh !! saya nk gelak untuk hilangkn stress...tp mcm mane ? masih trtunggu2 sape yg berjaya membuat kn saya gelak gila2...even sekali pon x pk lah... :(  mmg saya sayang die sgt2...and SALUTE org tu....yg berjaya mmbuat saya happy setelah sekian lame bersedih...tp siapakah gerangan tersebut ? masih tercari cari -__-



Saya happy nk raya...saya sedih sbb ramadhan dh nak pergi...saya happy sbb saya sekolah lagi 3 hari..and saya sedih sbb x cari lagi tudung untuk baju raya tuh..saya gembira nk MERDEKA !!

Bye and Assalamualaikum semua :)

0 comments: