Tuesday, August 10, 2010

Have a fun day :)

Hye and Assalamualaikum :)


Hahahaha !! harini best sgt2...bnyk gelak...dh lame x gelak macam ni...woots woots..pagi pagi td mcm okayy okayy jer..penyakit blom dtg lagi.....tyme makan tgh hari tuh , adushhh, penyakit sudah dtg !! hahahah, sumpah bnyk bnde lawak...madihah die smbg cerita pasal bnde yg mmg dahsyat !! S E C R E T :P mmg menggelikan...pasal budak SRIAAG..okayy, ktorg cerita pasal bnde tulah...gelak2 pon sbb ktorg tokok tambah cerita tu..hahaha...


Bnyk ahrr bnde lawak, mmg gelak gila2 lah..ktorg org yg terakhir habis makan..mmg terok gila..hahaha..gelak kuat2...sumpah lawak gila... UDIT !! hahaha....then bnyk lah lagi..takkan nk story semua...actually boleh je...tp msti korg x paham...kalo ade camera boleh record ohh..hahaha,...tyme geografi td best ohh...mmg lah x dk wat pape..cme dok gelak2 sane sini...hahaha.... ya allah...sakit perot dibuat nyer... :D


Kt sini saya ade tak puas hati dgn seorang hamba allah nie...hesh, sumpah sakit hati gila...sabar jelah...tye uh nk solat...dorg tgh wt pgumuman...ckp pasal palestine...lepas tuh saya mcm sembang2 dgn nadiah...saya duduk mcm ke arah pintu masuk banin yg kt surau...pastuh tibe2 si itik tu lalu...then, saya ckp dkt nadiah...tgok tuh hah..itik tu itik...n maybe hamba allah tu dgr..then die ckp ' ni banat knpe duduk mghala ke pintu banin tuh...mghala ke depan !! ' hesh, sumpah sakit hati gila..saya x dk niat pon nk pandang banin...x terlintas lgsg, astaghfirullah...kau ckp x serupa bikin !! main nk tuduh2 jer...mmg lah kauu taktau niat aku..but better kau senyap sblm nk tego org...yg x tau perkara sbnr...kau konon " ALIM " lah...


Okayy dah stop mengumpat...esok dah start puasa...esok 1 ramadhan...wahh, excited giler...x sabar nk sahur semua tu...then x lame lagi raya !! hahaha....malam nie nk pegy tarawih...puasa kali nie nk buat betul2...biar dpt pahal sungguh2...herm, alhamdulillah dpt jmpe dgn bulan ramadhan pada kali nie...bersyukur sgt2...di sini saya ingin mgucapkan .........


SELAMAT BERPUASA KEPADA SELURUH UMAT ISLAM DI DUNIA !! ;D

Bye and Assalamualaikum :)

0 comments: