Tuesday, August 10, 2010

1 August 2010 :)

Hye and Assalamualaikum :)

Alhamdulillah it went well :) hahaha...congrats tok din :) hehehe...tok din cayalah !! umi cantik..hehe...tyme harituh nk bermesra2 pulakk :D hehe...ohh yeah, x datang JPA sbb my grandpa married :) herm, balik around pukul 6 lebih mcm tuh...kmpg saya yg ketiga dkt kuala lipis ye..

Haha, lepas cm dah ramai yg x dk kt kenduri tuh..umi pegy dusun buah buahan (ayat skema)...umi amik rambutan dgn durian !! nyamnyam...percaya takk ? saya mkn durian satu pingan sorg..about satu biji jugak lah..haha...x prnah2 kott !! then rambutan die sedap giler :) saya suke rambutan yg mcm tuh..ohh ye, btw atokk saya ade dusun sendiri yer..tu yg best nyer...dpt mkn buah free :D

Then, perkara yg sedih skali..nk balik..tgglkan kmpg halamanku...nnt bile lagi nk pegy kmpg...rindu tok din...eyh btw, atokk saya comel sgt2....muke die ala ala org KFC tu, alah yg patung tuh...x caya tnye nadiah...die pon ckp mcm tuh...die pon kate atokk saya agak comell...hehehehe...herm, balik tuh x singgah mane2 pon...ohh, mlm tuh smpi dlm pukul 8 lebih mcm tuh...ohh, itu sahaja yg hendak dicerita...haha....tggu next post :)


Bye and Assalamualaikum :)

0 comments: