Friday, August 13, 2010

Hari ni best sangat :D

Hye and Assalamualaikum :) 
( Post kali ni panjang, siapa x nak bace jgn bace )

Ohh yeah , sblm terlupa...hari ni sudah genap 3 hari saya puasa....suka sangat :) eyh, blom 3 hari lah...2 hari setengah...sbb blom buka lagi...hahah...Eyh dah lari tajuk pulak...HAHAHAHA...saya bagi capital laugh sbb saya suka sgt harini...hahaha..herm mmg best sgt2...bnyk giler gelak..gelak terok2 ohh...hahaha...nk tau pasal apa kami gelak ? jom scroll ke bawah lagi...HAHAHA :D

First tergelak2 sbb tringat pasal smlm..mmg x boleh lupakan..ade satu perkataan yg nadiah ckp mmg lawak giler...tp x boleh nk publish kt sini dong ! nnt nadiah marah :) saya jaga maruah die..hehehe :P tyme bahasa melayu x gelak lgsg...sbb pagi pagi still ngantok :D then tyme rehat..kelab Centre of Dakwah buat lakonan lagi..pasal minggu al quds....okayy mmg ambil iktibar tp sbnrnyer lakonan dorg lawak..hahaha...boleh masukkan kawad pulakk...haha, saya gelak mmg tak benti...eyh tp benti ahrr gak...tak kan gelak sepanjang tu x benti :D

Then gelak lagi pasal fatihah bwk pistol mainan smua tuh...ktog main2...tembak berok lah ape2 lah..hahaha...then tyme sejarah mmg gelak giler2...sbb kan ktorg kne present kt depan dorg semua kn..mcm bahagi2 kn org dlm kmpln kite pergi kt kmpln lain...kne ckp pasal tajuk yg kite kne explain dkt dorg...saya ngan rayyan ngan fatihah kne pergi dkt kmpln ali imran ngan budak itik tu..dua kmpln skali..then mmg mcm sakit hati sbb dorg bukan nyer dgr pon...ckp sorg2..actually rayyan ngan fatihah x ckp pon ohh...saya yg kne terangkan kt dorg..smpi turn rayyan , ustaz ckp ' okayy dah balik kmpln masing masing '.. sengal ohh..hahaha...then nk tau tak ? banin yg kne pergi dekat group ktor mula2 raziq, then naim and last skali azhari :) tyme raziq lawak ohh..ktorg gelak mmg x benti2...saya mmg tak tahan sgt2...tyme naim lagilah..tp die agak best ahrr terangkan, dgn hati yg pemurah sentiasa melemparkan senyuman :D haha...lawak gila2...gelak x benti2...then azhari okay lah..die explain phm...biaselah azhari..

Then maths ade ujian...lepas tu subjek pendidikan islam ustaz x masuk..alah knpe ustaz x masuk ? dh lah ni subjek yg paling bestt..mmg x ngantok ahrr :S then mula2 saya baca al-quran then rayyan ngan diyanah dtg sini buat gila !! hahah....dh lme tuh dorg ajak main...so mule2 main Silent Killer :) wahh kali ni best sbb first saya menang..hahahaha !! then adelah yg lwak2 lagi..hahaha...lepas tuh, jeng jeng jeng !! tadaa !! prmainan yg best skali..name die x tau plak...tp mmg best gila2 kan rayyan, nadiah, izlyn, diyanah ?? heee :D kalo sape tak tau yg ktorg tgh main, mesti korg ingt ktorg tgh fight ataupun berdebat..x pon mcm orang gila...hahahaha.....ya allah, main prmainan tuh smpi saket perot, sakit tekak and pening kepala..al maklumlah puasa..adoii, lepas main tu saya terus pening kepala...fuhh, baring kt nadiah jer...tp mmg pening gila lepas main bnde tuh, yelah dah main pon mcm org gila :D hahaha...sumpah sweet memories :) lgsg x boleh lupakan..segar di ingatan...kalo tringat msti gelak2...hahaha...

Tyme program jumaat ade wt persembahan pasal Minggu Al-Quds..honestly saya ckp persembahan form 1 saya mmg touching...nak2 tyme yg lepas dorg kne belasah ngan israel, dorg bgn balik then smbg nyanyi smbl pelok2...kt situ mmg touching gila..nk nangis rasa..sbb terasa situasi dkt sane :( okayy then prsembahan form pon best..ye betul, nmpk matured...yg syoknya tgok lakonan tu sbnrnyer..hehehe...then ade satu tu, kak anhar lawak gila2 !!! ahrghh !! hahaha...mmg nadiah ngan saya gelak terok giler...x boleh brhenti...nadiah first tyme die gelak pukul saya, slalunye saya yg pukul die..hahaha...lawak ahrr...

Ohh ye tau taakkkk ? saya nk sgt beli badge yg i'm fasting tuh...dh braper hari dh nk beli tp x terbeli2..sbb x jmpe..geram btol....naseb baik sabar jer...then td saya ngan nadiah pergy dekat khemah tuh..kak iman tgh jual2..then saya tnye pasal badge tu, die kate ohh ade dekat kak sai...tiga kali round pergi khemah die x dk lagi...haish, geramnyer..nk beli nk beli !! hahaha, nadiah kate sabar.mcm hari isnin x boleh beli..hahah...okayy x pk..saya sabar...isnin ni nk beli jugakk !!

Okayy, SORRY SGT SGT sbb post kali ni panjang..mgkn korg menyampah..sbb malas nk bace...its okayy, x paksa pon :) okayy itu sahaja untuk kali ini :)

P/S : nadiah, rayyan, diyanah, izlyn > mmg bestt kan td ? hahah..lawak yg teramat :) td tyme saya start tulis nie, tgh hujan..mmg lebat ahrr...skang dh habes tulis, hujan pon benti..see ?? betapa pnjgnyer post nie..haha...and adnin ? lawak kan yg kak anhar buat tuh...hahahaha....

Bye and Assalamualaikum :)

0 comments: