Wednesday, August 11, 2010

Sangat sedih :(

Hye and Assalamualaikum :)

Ohh ye sangat teramat amatlah sedih..nk tau knpe ? herm saya rasa blog saya skang nie sudah tidak di kunjungi oleh org2 lagi dah..rase mcm x worth it tules2 kt blog..post tulah nilah...sbb empunya blog yg tulis then bace...kalo bukak blog jer...dgn penuh harapan ni auw, bukak shoutbox, tgok2 x dk ape2 pon yg brubah..means x dk sape yg post kt shoutbox lah...asyik yg same je...nk kate saya x balas , saya dah balas...huhuh...tp bkn nk org mgutuk dekat shoutbox eyh, x mengharap kan bnda tuh...lagi nk jauhkan ade ahrr...f.y.i AKU BENCI ORG YG COWARD, NK KUTUK2 ORG TAPI NK SENYAP2..TAK NAK BAGI TAHU IDENTITI...PENGECUT..APE PUNYE ORANG LAH !! 

Pffftttt, sorry agak kasar td..ecece..hahaha...herm, rasenyer lepas ni nk private kn blog kott..yelah dah x dk org nk bace..lebih baik private...then bole wat cm diary kite...x dk sape boleh bace...and maybe jugak lepas nie saya dh x ' berblog ' ( erk ayat ? ) , alah means dah x post lah..ay0y0, susah mau paham apa ? haha...

p/s : sorry kpd sesiapa yg terasa..x ade kaitan dgn yg hidup ataupun yg sudah mnggl dunia..and maybe saya jugak ' terperasan ' yg blog saya x dk org kunjung...mgkn ade cme korg x post kt shoutbox..and sorry sbb post kali ni pendek sahaja :)

Bye and Assalamualaikum :)

0 comments: