Wednesday, August 25, 2010

Saya suka baju KRS saya :)

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh dan salam 1 Malaysia :) ( berdebat pulak )

Saya nak cerita pasal baju kadet saya...hahah..suka gila...thn nie saya KRS..mmg nk krs pon..then saya baru dpt baju td..actually dorg dh dpt mggu lepas...disebabkan ketidak hadiran saya, ecece so x dpt lah lagi...sepatutnya kene pakai harini..then td saya pakai baju sekolah dulu..smpi sane tyme beratur abg tu wt pengumuman..die kate ' kepada name2 berikut, sila jumpa dgn hidayah selepas ini " tibe2 nama saya ada...ecece, famous amous...haha...

Then saya ngan adnin pegy jumpa kak hidayah..hah before that lupe nk cerita..tyme beratur, kak anis ngan kak huda pegy ke setiap kelas...check ktorg pakai BAJU KADET tak...lepas die tnye saya , saya ckp lah x dpt lgi...tibe2 ade lah hamba allah nie..die x pki...bile dorg tnye knpe die kate x beli sbb thn depan nk pindah dah..lepastu die kne denda ketuk ketampi 20 kali..lepas tu tarik2 tgn org suruh tutup die..malu katenyer..lepas saya mcm lepaskn, then die tarik2 ckp tutuplah tutuplah...erk, bikin panas jer...okay smbg yg td..lepas dpt baju ktorg terus tukar..mmg kne tukar pon...baju saya okay..x dk ape yg kurang or lebih...hehe..

Akhir kata saya di sini, Saya ingin menegaskan lagi sekali bahawa saya suka baju kadet saya sbb tak ade ape yg kurang and lagi satu warna die sgt cantik...sekian saja, yang berhormat izinkan saya berhenti menulis sekarang ! hahahah...

Bye and Assalamualaikum :)

0 comments: