Wednesday, October 13, 2010

" You Again ? "

Hye and Assalamualaikum :)

poster


Good news ! Nuffnang nk bg tiket free ohh ! tgok cerita You Again...cerita tu tgok trailer die like kelakar lah...bace synopsis pon mcm menarik...so, nk tgok ! hope nuffnang pilih, and bg jelah tiket tuh..hahaha..Okay mcm nie kisah saya...


Dulu, masa saya sekolah rendah.. die ni budak kelas saya...saya mmg x suka die sgt2...suke kacau saya...suke ejek saya tulah nilah...mmg sakit hati sgt and kadang2 sampai menangis...saya taktau kenape die cari pasal dgn saya..bile saya gelak jer, msti die nk kacau2...mcm nk ejek2 lah ckp x suka dgr saya gelak...sbb saya ni suke gelak kuat2....then bnyk benda lah die penah buat dkt saya, penah letak gula-gula getah dkt kerusi saya and habis lekat dekat baju ! nangis ! then penah yg paling terok sekali, die penah letak gula2 then letak air skali dkt kasut saya ! like melekit lah en...hesh, geram2 sgt and die membuatkan saya benci nk tgok muke die ! mmg sakit hati sgt2...


Pernah satu hari tuh, die campak purse saya dekat lubang jamban ! habis rosak and basah purse saya...mmg x amik dah lah..then nk bgtahu ckgu but ckgu mmg x percaye lgsg sbb die tu mcm baik bile depan cikgu ! hypocrit jer... -__- Then die pernah koyakkan buku tulis saya sampai saya kene denda dgn cikgu..sedih sgt2...disebabkan die, saya jd terok dkt skolah ! asyik kene marah...and saya mmg berdendam dgn die...sakit hati sgt2...benci die sgt2...taktaulah boleh maafkan die ke takkk ! Pernah jugak die conteng2 meja saya, dan mase tuh kawan2 saya semua x backup saya, x tau knpe..tah jampi ape yg die pakai smpi kwn2 saya lgsg x backup saya...masa tu saya mmg menangis sgt2...benci die....x suke die !!!


But sekarang, die sekolah menengah dgn saya...saya x tau lah die akn buat mcm ape yg die penah buat dulu tu dkt saya lagi ke tak...herm -,-..saya harap sgt yg die tak kan ulang perbuatan keji die tuh..saya doakan supaya die berubah...sampai sekarang saya takut nk pegy sekolah..pegy mmg lah pegy kan but rase mcm x selesa jer...herm, SAYA MMG TAK SUKA DIE, BENCI DIE ! saya taktaulah sata boleh maafkan die ke tak..berdoa jelah dkt allah :) 


Okayy tu je kisah saya, harap pihak nuffnang dpt berikan 2 ticket free tu dkt saya jugak ye :) hehehehe....nak sgt2 tgok citer tuh !


Bye and Assalamualaikum :)

0 comments: