Tuesday, October 26, 2010

Tentang hari ini :)

Hye and Assalamualaikum :)

Okay harini rase mcm best sgt..hahaha, sgt sgt lah berpeluh plus sakit perut...gelak bnyk sgt...hahahaha...sumpah mmg lawak2 giler...okay mcm nie...harini kan ktorg kene tukar kelas....tukar dkt 4 NAZ, okaylah..not bad...sbb dh pnh duduk en..hahah, dh biase...then tyme pjk, semua pegy surau...ade taklimat pasal buku koku tukan...tyme tu bad mood siket sbb adelah...biarlah ia mnjadi rahsia diriku :) ecewahhh...haha...


Then tyme rehat, jgn terkejut tau ! saya makan nasi lemak 2 bungkus :P hahah, gemoklah nnt...dh lah berlemak...takpe, lepas nie nk diet...okay saya dh makin gemok ! Then suruh rayyan teman nk bayar yuran...naik atas dulu nk amik cek..cari2 tak jumpa...omg mmg dh cemas giler kot ! ya allah...sbb saya selit kn dkt buku tau..lepas dh cari2 mmg x jumpe..rayyan kate relax, jgn gelabah, tkt x jumpe...cube relax tp x boleh sbb takut mama marah kot...grrr...then cpt2 tros call mama, mama cm marah...tp x dk lah marah giler2 en...mama ckp tulah laen kali hati2 blablablablabla...hehehe...then naik kt atas cube cari lagi...ohh thanks god , jumper ! fuhhh, lega..cpt2 tros bayar...rayyan suruh buat sujud syukur kt dpn pejabat tu..hahahah....


Tyme pendidikan islam, yeah ngantok...btw kan td makan nasi lemak bnyk..mmg lah ngantok...lepastuh cm apelagi, tido ! hahaha, kejam ! then lepas tu sejarah....suka giler sbb nk buat treasure hunt ! dh dua kali dibatalkan..nasib kali ni jadi..hahahah...adnin and rayyan punyelah semangat...hahaha, lawak giler..then part yg paling suke, tyme kene amik clue kat ustaz yassir..hahaha....ade ke patot tyme tuh die tgh mengajar kt 2 uthman...then ktorg nk mntk kertas, tp die suruh nyanyi lagu negaraku kt depan budak2 2 uthman ! gile..hahah, takpun die kate perkenalkan diri...sampai turn saya :


Saya : Nama saya farah liyana bt wahab, tinggal kt taman melati..
Ustz  : Garang tak ?
Saya : *buat muke pelik..hah ?? then gelak2...


Tp mmg lawak sgt2 lah..haha...then yg kene cari kt kete ustz isha pon lawak...ade ke patot ustaz salah tulis no  kereta die...hahah...spatutnyer 3031, tp tulis 3130..hahahaha...then part yg pailing lame tyme kt surau...x jumpe ! careless...dpt clue tu tulis TAMAT..then cepat2 pegy kt ustaz..ustaz kate okay dpt no 3...jadilah en ! alhamdulillah...tyme science pulak, ustaz abi knpe baik sgt ?? haha, syg ustaz lebih lah ! hehe...die bg kuar kul 1:30 td...actually kne kuar kul 1:40..ish ish...hahaha...takpe, syg ustaz ! okay yg paling lwak sgt2 tyme geo ! hahahah....bnyk bende sgt..satu bnde yg plg lawak ialah saya percikkan sikit jer air kt adnin tp nadiah die like siram kt izlyn..hahaha...basah kot...then ktorg2 gelak2..kesian izlyn...nasib die x marah tp tkt uh tgok muke die cm marah...tp dah mntk maaf dh...die kate die x marah lgsg pon...hahah...then saya buat prank kt nadiah, lg senang tros simbah kt kepale die..mmg basah giler2 lah smpi meja pon basah...ya allah, lawak sgt2 ohh !! then start dr situ ktorg main2 kejar2...cm nk bls dendam balik..hahah, tp kesian giler nadiah ohh, lawak !! lagi satu yg saya duduk kt peha die tuh...sory2 sgt2...i know sakit tp tgok muke die lawak sgt2...tu yg x bgn2 tuh...hahahah....sorry for everything nadiah :)


Okay sorry entry nie agak pnjg...oh my god ! final exam dh dekat..rabu minggu depan bg form 1 and 2...form 4 dh start esok...gud luck yeah ! :) okay, fyi saya dh makin gemok...mmg skang bnyk mkn..korg je ckp kurus but the fact is, i'm fat..hehehe...tp boleh atasi lagi lah kegemukan tuh..hehe...still boleh kawal lagi :) lepas ni nk kurangkan makan :) okay btw tringt sgt2 yg nadiah jatuh tu plus saya melompat sbb taik burung tuh plus ayah adnin ! hahaha, time makan td dok tergelak2 smbl pndg2 adnin and kak mj ! :D sukesuke....


Bye and Assalamualaikum :)

0 comments: