Monday, October 04, 2010

Penat :)

Hola and Assalamualaikum :)


Fuhhh...penat haritu x habes lagi....hahahaha...sumpah best giler...gempak :D btw, bnyk je kejadian yang berlaku...so upset... :( and to all my frens, sorry for mistakes what I have done...hope korg dpt maafkan...minta maaf untuk segalanye lah :) Open house x ramai yang dtg even yang dijemput ramai -,- x sampai 20 org pon dtg...padahal yang dijemput lebih 20 orang...tp alhamdulillah...semuanya berjalan dgn lancar :) wlupon kwn saya yg dtg siket...tp kawan2 family saya ramai dtg...so meriahnya raya !! hahaha...


Sangat lah penat...ya allah...kaki lenguh giler...badan sengal sengal...mate ngantok :D hahaha....gambar2 nye belom upload lagi...nnt lah upload...gmbr kt camera papa agak bnyk tp gmbr saye kt dlm tu siket...hehehe....tp camera saya gmbr siket je tyme open house..kt camera kwn2 bnyk lah especially diyanah and rayyan...but....so sad :( ada kejadian yang berlaku dimana saya berasa teramatlah bersalah... :(


So, diyanah !!!! upload cepat gmbr...and ainul jugak !! upload secepat mungkin...kalo x, saya akn sumbat korg dekat loji kumbahan saya sendiri...nakkk ?? :D hahah...kejamkejam....and rayyan, dun wury, saya akn bantu awk untuk dptkn semula benda tuh...jgn risau, family saya sedang berikhtiar ...ya allah, makbulkan lah doa kami semua...amin....


Bye and Assalamualaikum :)

1 comments:

Anonymous said...

sorry x dpt dtg.....
-khairunnisa-