Thursday, October 07, 2010

Kenape susah sangat ?

Hye and Assalamualaikum :)


Ya allah, sakitnye hati sekarang nie...kenapelah org susah sgt nk paham perasaan org lain ? or nk paham niat seseorang tu ? Bile buat SALAH salah, bile buat BAIK lagilah salah...ya allah apelah dugaan nie...boleh tak cube phm niat org ? mgkn korg x boleh phm sbb x nampak...like me, saya tau saya x perfect, x baik sgt, and mcm mengade ngade ape smualah..and mgkn saya juga x boleh nk phm niat org..tp saya nk cube belajar memahami niat org..and cube belajar untuk piki positive...and cube belajar untuk menjadi baik dan org suka dan sayang dkt kite..semua org msti belajat if nk pandai sesutu rite ? adeker org yg x blaja pae2 tp allah bg die reti semua bende ? x dk kan ? manusia mule2 belajar ape itu ABC, then ALIF BA TA then seterusnya smpi berjaya.. bile dh dpt capai cita cita, itu pon still kne belajar lagi sampai bila..bak kate org, belajar hingga ke liang lahad..ya allah, knpe org susah sgt nk paham niat saya ?? and sorry if ade sesape terasa..post nie tak ditujukn dkt sape sape..hanya luahan hati seorang perempuan...ecehh ayat tak leh bla :D


Bye and Assalamualaikum :)

0 comments: