Monday, October 11, 2010

I Hate U Man !!

Hola and Assalamualaikum :)

Hate u man !!

Sumpah sakit hati giler skag nie...then lepaskan geram dkt post nie...adelah sorg hamba allah nie...mmg tgh sakit hati dgn die...saya pon mcm stupid lah en..rase mcm terpukau pulak en...grrr -___- 


Aku je yg berkorban untuk KAU, buat tulah nilah..snggp batalkan tulah nilah sbb DIA !! tp DIA x penah bg ape2 dkt aku ! sumpah sakit hati giler..kalau lah boleh tebalikkan masa nie, dh lame perbetulkan ! Ape KAU piki aku buat mcm nilah tulah x dk perasaan ker ?? tp nk buat mcm mne ? benda dh lepas...like IDIOT lah saya nie...sumpah lepas nie amik langkah berjaga2..x kan tertipu mcm  nie dh..lepas nie kne piki 40 kali plng siket sblm buat ape2 keputusan :)


Yeah lepas luahkan everything nie, feel fresh :) urghhhh *lega...aik, kalo boleh nk lempang je mamat tuh...haih...sedar diri sikit....nie PENGORBANAN yg last aku buat untuk KAU paham ?? lepas nie merayulah mne pon x kan dh jd S T U P I D -__-


Bye and Assalamualaikum :)

0 comments: