Wednesday, April 14, 2010

Today was a fairytale !!!!

HAHAHAHA....apelaa tajuk kt ats..sbnrnyer..not related ponn !!! hahaha..cme da kekeringan idea untuk letak title post !!! hahahha...tu yg jd cm tuh...hahaha...hmmmm....okayyy....hmm..nk citer laa pasal arinie...hmmmm....pg2 td...smpi2 jea..rayyan n nadiah da smpi..dorg borak2...x aci..aku smpi lmbt dr rayyan !!! hahahahah...nk tau x..aku smpi2 jea..cm wt muke skit...sbb saket prot....hahahah...pastuh rayyan tnye..naper farah ?? saket prot ?? aku pon jwb lah aah..pastuh die gelak jap..then die kater..same !!! nadiah pon same gak....see !!! hahahha..pastuh nasebb laa aku bwk minyak cap kapak aku !!! hahaha..n then ajk laa dorg g tmpt wuduk...letak mnyk cap kapak kt perott masing2..alhmdulillah..lega skit..thnx kapak !!! hahaha..pastuh..masing2 x tahan nk membuang....hahahha...pas beratur tuh...tros ktorg g toilet...di sebabkan toilet kt skolaa nie kekurangan..hahah...aku cadang biya rayyan g toilet kt blakang..yg zawiyah tuh..n aku ngan nadiah g kt surau..ktorg pon bergegas laa ke toilet...smpi2..jea...tgok..mk c ngah cuci..hmm..nk tggu mk ck abes cuci lmbt laa...ktorg dalah x tahan..hahahah..xD...hmmm.pastuh g laa toilet kt skola mngh bgnan lg satu..mle2 nk g tgkt 4..dr jauh jea da bau aroma toilet tuh..x jd laa..so g laa kt tgkt 3...okayy skitt..pas nadiah da masok..my turn plak...hahaha..pastuh...alhmdulillah..lega !!! hahaha..pastuh g laa surau blek...ader hfzn...hmm..tyme aku nk bkak kasut jer ngan nadiah...tine2 rayyan pon smpi...hahahha..pastuh die kater td die jmper bangkai ank kucing...ish..sian ouh....pastuh die x tau nk wt per...sbb tulaa die lme..pastuh die g amek newspaper..balut..pastuh mk ck nmpk...n then mk ck kater biya laa mk ck yg buat...ish..kucing tu keras gler...sian2....hmmmm...tu jelaa kott nk citer...smbg laa esok...disebabkan kemalasan yg melanda...so,,,stop laa kt sini..hahaha..okayy2 laa...bye2..tata !!! salamz.... xP

0 comments: