Tuesday, April 13, 2010

Tahape - hape ???




Heyy all..hahahah..salamz...wow !!! ape da jd ngan title ?? hahaha..mne ader pape laa..ni sbnrnyer jd cm nie..sbb da kekeringan idea untuk meletakkn title post !!! hahahahahah......okayy..mcm biase...aku akn citerkn ape yg da brlaku ari nie..oo yeah !! hahah..hmm..pg2...aku smpi skola jer..tetiner tgok mke nadiah tros gelak2...tah ape bnder yg digelakkan pon tatau...hahahha..pastuh pas ktorg da gelak2...about 2 minutes cm tuh ahrr...hahaha..bru aku letak beg kt meja....opss..kerusi laa...hahahha..hmm..pastuh ajk nadiah g tmpt wuduk jap..mau basuh tgn lorh !!! hahaha....pastuh tyme b.m aku serius skit buat kerja...wt krgn..so <<< krgn pon mstilaa siap..hahaha..tu jelaa ubat spaya nk siapkn keje..just senyap !!! hmmm..pastuh tetiber jer aku kacau dorg...i meant nadiah n semo laa..satu row tuh..hahaha...n sian nadiah uh..harinie jer die asyik kene buli ngan aku...hahahhaa...tyme tuh die nk amek kertas die jatuh..die masuk laa bwh meja...pastuh aku geletek die ckop2..sian die..tergelak sane sini..nadiah << geli ke lwk ker saket ??? hahaha..sorry2..tyme tuh mase english..hahaha...pastuh x lme plak..aku cocok bontot die gne pembaris...hahhaha..sian die..tergelak lg..ish2...hahaha....pastuh x lme plak..aku geletek die lg..hahahah..sian die...td aku x braper bnyk gelak..cme ank aku jer yg giler tuh..rayyan...x habes2 kacau diyanah !!! hahahahha....sian2....hmmm..pastuh sblm nk solat..aminah kn die bwk beg die...padehal pas nie ader b.a..blom blek agy..die ingtkn da kul 3:30..hahaha..die kater >>> mati2 ana ingt da kul 3:30..pastuh die cover malu die kn dgn letak beg die kt ats beg diyanah !!! hahaha..mmg lawak !!! pastuh....tyme aku nk amek wuduk..rayyan kacau ohh...dala amek wuduk kt sebelah aku !!! mcm2 die kacau..dala aku nk throw small water tyme tuh..hahahah.....hmmm...skip...tyme blek tuh..aku terpijak tanah yg tnm pokok tuh..ala...phm2 jelaa.hahahah.....eeee....geli kott...hahhaa...tp x dk laa geli sgt..sbb aku pon dicipta drpd tanah....hahaha....mmg bnyk gler kena....mmg x tahan !!!! smpi2 je uma..tros basuh..lap gne kain..wahhh !!!! berkilat kott kasut !!! Xp....hahaha....pas ni nk kiwi laaa...ngah ngah ngah !!!!! <<< ni gelak okayy >>> hahaha...hmmmm...thats all jelaa nk story !!! hahaha..okayy laa..buhbye....salamz...xD xB xO....

0 comments: