Monday, April 12, 2010

Hari yg menceriakn !!! xD

Heyy all...salamz..hmmm....yeker ari yg mnceriakn ??? hahaha..x dk laa kott rasenyer..hahahaha...cme..biase2 laa...happy laa gak..aku laa yg overdose sgt....hahahaha.....hmmm....td pg2 lg aku da gile...ngan rayyan ahrr..hahaha..x abes2...fauk !!! tahta !!! fauk !!! tahta !!! hahaha...bnyk gler ulg2...hahahaha..jd giler jer pasal bnder tuh..pastuh tyme b.m...aku x leh wt keje...yelaa..dok kacau2 nadiah ngan rayyan skit laa..nadiah plg bnyk,.jd mangsa aku pg2..hahaha..sian die...aku kacau die sane sini..gelak2..hahaha...pastuh da lme2 tuh..aku da down...baby are u down down down down down....hahahahah...tatau laa...emosi x stabil..cm tulaa jd nyer...hahahaha...yg lwk nyer..sian rayyan.bju die, kain die n tdg die abes kene liquid...hahaha...x ilang plak tuh...tulaa..tgn tuh gatal sgt...hahaha...cm nie citer die..nadiah ader 2 liquid..yg lg satu tuh die x ske pki..so die x pki laa...pastuh die bkak laa liquid tuh...bkn penutup die..yg lg satu tuh..phm2 laa...haha...pastuh mle2 tgn aku da kene skit da...pastuh rayyan laa..die amek..pastuh die bkak..tros die tonggeng kn..hahaha..abes kuar ahrr bnder tuh..abes semua bju2 die..kain..tdg n tgn..nasebb wrne putih...tyme tuh tyme english....rayyan ngan diyanah mntk izin kt ckgu nk basuh bnde tulaa....haha..n then...x lame kmudian..giliran aku....hahah...abes tgn2..pnoh ngan liquid..bnyk plak tuh...tmph gak..hahaha..nasebb x kne kt bju semua..alhmdulillah tgn jer...hahaha..pastuh mntk laa izin kt ckgu..pastuh citer laa nk basuh tgn..liquid tmph..n then ckgu kate patot ahrr..haa..okay2..haha...pastuh g laa kt tmpt wuduk dkt ngan zawiyah tuh..ktorg tige kt situ cuci laa bju rayyan semua..aku cuci tgn laa...rayyan die g mntk dish wash kt mk ck !! hahaa..nasebb mk ck bg..kalo x ?? hahaha..x hilang laa liquid tuh..mle2 aku cuci tgn dlu laa..pastuh bru tolong cucikn kain die..wah..sental sane sini..best gler wktu kt tmpt wuduk tuh..x lme plak..nadiah dtg....die tnye laa korg okayy x semo laa...pastuh die tlg cucikn bju rayyan..rayyan die cuci la tgn die..sbb mmg bnyk laa liquid..hahaha..ktorg 4 org ader kt situ....best gler..gelak2 ahrr...nadiah ngan aku jer yg tlg rayyan..diyanah ???hahahah..tlg bg semangat kt rayyan...mcm2 laa die membebel...hahah...sorry diy !!!hahah.....nasebb istaz PI  x dtg..lme laa gak ktorg cuci2 semo tuh..hahahaha...haish...rayyan pon pki laa bju ngan kain die yg bsh lenjun tuh....hahaha..sian die..pity rayyan..sian rayyan..hahahha..lwk laa..hmm..okayy laa..thats alll for today..tatatititutu..buhbye !!! salamz..... xD xB xO

0 comments: