Sunday, February 28, 2010

Perkembangan Terkini !!!! :D

heyyy oll...n salamzz....hmm..dgr citer x lame lg mggu perekse..no...i mean ujian...ehh no...perekse...
ehh...no laa....ujian !!! hahah....ape nyer x lame lg farah oi !!! tarikh2 nyer adelaa 1 Mac - 13 Mac kott...
hahaha....cm nk promote lak...jd promoter jap...hahaha..okay...hmm..da study ke blom...nmpk cm x jea..asyik online jea 24 jam !!! haish..hahah...cm ner nk berjaya nie..ish2..ko kene jd ank yg pandai okay..hahaha..ohh yeah...
my mom n dad nk aku blaja btol2 okay..n..aku pon x nk hampakn mereka...setelah aper yg aku wat pd UPSR thn lepas okay..hahah...tp kputusan nyer okay laa..not sooo badd laa...hahah.. :D..hmmm...okay..pas nie..nk study laa...tutup sudaaa laptop nie..haha...cukup2...hahah..hmmm...lg satu kn skola menengah nie,,my bff ckp...die x tntu nk wat ujian bler...cm nnt tetiber ckg msk die ckp..ok klas..arinie ckg nk wat ujian..sudaa !!! semua tercengang kn...hahah..amek korg....pdn muke..saper soh x nk study..wt revision...haha..eurm..ape yg aku taw..ujian akn dijlnkn di klas masing2 sudaa semestinyer laa kn...n..tajuk2 yg kuar ujian hanyer ape yg tlah dipelajari shja..hahaha..ohh yeah..yg aku taw SEJARAH da blaja smpi bab 3...huhuhu... (:..hmmm..okay..
skjp lg aku nk g wedding feast...hahah..kt mne tah..yg aku taw kt Kompleks Sukan Sri Delima kt Kepong...haha..
n lps g knduri nk g tuuuuuuutttt..haha..tekelahh..haha..hmm..n...6 Mac ni SRIAAG ade wt sukan...nk g kea x..kalo g nk ajk kwn2 yg da pndh skola tuh g laa...bole jmper...rndu gler ohh kt dorg..haha...n..13 Mac nie...
ader sukan SRIAAKL lak..huhu..aku dijemput !!! huhu..adek angkat aku ajk aku..ohh yeah..baek nyer die..
die kater die nk jmper aku sgt2..haha..n..27 Mac nie ader family day plak..haha..haish..bnyk btol laa activity bln Mac nie..haha..hmm..dat's olll 4 t0day....haha...blaja !!! blaja !!! haha..ok..bye...salamzz....

1 comments:

Aus MeLankoLik said...

tulisan kaler2..
aku xnk bace..
hahahak.