Monday, February 15, 2010

cuti yg memb0sankan... (:

heyy semua...hmmm...korg semo x g mane2 kea cuti nie...ohh yeah..btw,, nk ucapkn Gong Xi Fa Chai kpd org cina kt luar saner tuh..hahah...hmmm...n selamat tahun baru kpd semo org..hahahha..(pade hal da lame da masok thn bru tp bru nk wish..apelaa )...hmm...back to da topic..korg x g holiday kea ngan family kea..kwn2 kea..eh,,ade kea nk g holiday ngan kwn..haha..lantak ahrr...hmmm...aku x g mne2 un...cme smalam g uma atuk angkat aku kt pahang....ktorg pggl die tok din okay...hmmm...g sehari jea pon...hmmm..dok kt uma nie bosan gler...naseb ahrr ade tv..so,,x dk laa bosan sgt..hmmm..naseb gak laa ade laptop n internet kt uma..tadek laa bosan sgt...hmmm...KEJE UMAH ??? hmm...jgn ckp laa...tadek laa byk sgt...
hahhaha...hmmm...da siapkn da pon...aku ni kn owg yg rajen..hahaha...ske sgt2 ble ckgu bg homework.. (padehal x pon.. )...hahah...hmm...arituh ade lwn bola tmpr...fatah dpt num 2 au..ok la tuh...alhmdulillah...hahaha..the truth nyer...aku ngan aimy x maen pon..hahaha..ktorg nie pnyokong num 1 tau....aku ngan aimy gler2 la sokong...hahaha...n then dayah smangat gler doh..die maen au..biase laa...die kn pro !!!...hmm..die slalu kater SEDIA FATAH SEDIA !!! NAEK FATAH !!! n then aku sambung NAEK !!!!.. hmmm..pnyelah smangat...n aku owayz kater korg bole buat pnyer...go fatah !!! chay0kkk !!! ganbattene !!! hahah...aku gler2 smangat laa sokong...n sempat lg aku wat cheerleaders...hahah..aku kater Fatah !!! ( tepuk tgn 3x )..hahaha..ulang2 laa bnyk kali..hmmm...n skang nie tugas korg plak eyh umah fatah sokong ktorg bola jaring...hmmphh..bg smangat biya abes pnyer ahrr...ok !!! hahaha...cm aritu yg tyme lawan netball arituh pon aku ngan maryam dash bg smangat gler2 laa...suara ktorg yg plg melet0p ahrr...semua bole dgr...1 malaysia bole dgr...hahhaha.. ( x kn laa satu malaysia bole dgr ) hahaha....mmg kuat gler laa suara ktorg..hahaha....hmphh...rabu nie maybe ade prlwnn lg netball...smbg arituh x abes agy...hmm...jgn lpe doakn kmenangan umah fatah okay !!! hmm..n doakn smoger aku dpt maen dgn elok n smoger dpt sh00t dgn sebanyak yg bole okay... GO FARAH !!! U CAN DO IT...GO GO GO..CHAY0KK. !!! GANBATTENE !!!.. hahhaha...insyaallah fatah bole !!!! hahahaha..k laa...buhbye...salamzz...CAGU 4 EVA !!! (:

0 comments: