Thursday, March 11, 2010

TAMRIN and mcm2 laaa.....

salam n hye semua..hmmm...arituh ader aktiviti kt skola iaitu TAMRIN...hmm..aper makner tamrin haa ??? hmmm..ntah laa...aku pon tatau sebenarnyer..tp tak pelaa..yg penting Tamrin itu sgt menyeronokkn...hahahaha...tuh yg penting..okay..hmmm...first2 cm x nk g laa...mls laa aper semo laaa...tup tup da pegi,,x nk blek plak..hahha...biaser laa tuh kn manusia...blom cuber blom tau..hahahha...hmmm...tamrin tuh start ari jmaat smpi ahd..hmm...mmg lme tp rase skjp je tau..hmm...pas blek skola kul 2:30 tuh...akak2 tuh bg maser laa nk aper semo kn...n start kul 3:30 laa....hmmm...pastuh daftar semo then amek brg semo bwk kt tmpt menginap...hahah...hotel yg tmpt ktorg menginap tuh kn..besar...pastuh boler muat semo pelajar form 1..hmmm...hahahha....hmmm...dala hotel tuh sejuk gler..hahah..kalo nk taw kt mner tmpt ktorg menginap..fikir laa sendiri..hahaha...hmm..pas dftr tuh..brkumpul semo laa kn...n then ader ckp2 laa...mcm2 laa...pastuh kalo x silap bce al ma'thurat kott....hmm..x braper ingt laa...my otakk da blank laa...hmmm..haa !!! pastuh ktorg ader laa wat aktiviti...tiup belon smpi pecah..kt belon tuh ader namer kite.. n name kmpln kter aper...pastuh..aku da tiup da..tp x nk pecahkn coz takott..hahah..pastuh fatihah die berani die pecahkn belon2 ktorg..kalo saper yg soh die la...hahaha..hmm..bgs2..pastuh..da dpt namer kmpln tuh...berkumpul laa kn..hmm..bez2 namer kmpln tuh..haha...namer kmpln ktorg Ong Ong...haha..ader laa kmpln Ring Ring laa...Tut Tut laa...mcm2 lg laa..hmm..tpsbnrnyer kmpln tuh ikott kmpln usrah jer..hahah...dorg sajer jer..n then kne wat presentation dlm kmpln laa..kne wat nmer kmpln laa....kne ader unsur2 islamic laaa....hmmm...mcm2 lg laaa.....pastuh mlm tuh ader laa ceramah pasal ikhtilat..hmm..batas2 pergaulan laki n pompuan..cikgu rozaina laaa....hmm...saper lg nk bg tazkirah kalo bkn ckgu kn ?? hahaha...n then..mlm tuh tid0..yeah !!! sejuk gler doh...dala aku x bwk selimutt...x terfikir pon..yg aku fikir bantal bantal bantal busukk tuh !!! hahaha..dala rayyan x bwk bantal..so aku yg tlg bwkkn...n then die yg share selimut ngan aku...hahah..tp mmg sejukk gler laaa....pas bgn tido tuh..semo gelak2 sbbb aku dotdotdot dek kerana sejukk tahap tatau laa..hahahaha...aku n nadiah x siap2 lg..ktorg ddk jer kt dlm selimutt tuh..x bole nk bgn...sejukk sgt2...hahaha...yg tido kt sblh aku rayyan n diyana zakaria...hahah..pastuh sblh rayyan nadiah..sblh diyana madihah !!! hahah...hmm..aku pon share2 selimut ngan diyana...aku mmg thnx laa kt dorg sbb bg aku share selimut dorg..hahaha...hmm...ari sabtu tu ader JPA..n pastuh ader explorace..hmm..ni yg plg suker sgt2..mmg best gler laa explorace nie...hmm..pastuh mlm tuh ade laa muhasabah diri...pasal ibubapa..hmm..for sure laa semo nangis2...huhuhu..hmmm...esok tuh bgn mata semo bengkak2 haha....malu jer..haha..tp x pk2...hmm..da nk blek dah..sblom tuh ktorg adelaa tgok slide show tamrin tau..mcm2 laa gmbr kt situ..semo lawak gler..n aku aper lg..phm2 jelaa.hahaha...hmm..pastuh adelaa sesi amek gmbr semo laa..hmm..n then ktorg wat satu bulatan besar pastuh nyanyi lgu untukmu teman rmi2..hmm..sedih gler tau...feeling babe !!! hahaha....pastuh wat tepok semangat laa..yeah !!! bez gler2...hmmm...mmg x dinafikn tamrin kali nie best gler2...ahrghh...nk tamrin lg...x pon paper jelaa..tp ngan kengkawan semo..mmg best...tyme kt tamrin tuh..ukhuwwah mmg terjalin laaa....haaha...ok laa...aku tau post kali nie agak pnjg...hahaha..sorry laa...kalo saper yg x maw bace x per..org x sudi kn..hahahah.....ok laa...salamzz...bye !!! :D

0 comments: