Sunday, January 31, 2010

ujian saringan bola jaring smalam..(:

heyy semua..hahahaha..hmmm..nk tau ak..smalam ade saringan bola jaring...hmmm...penat gler weyh...
nk mati rase..hahahaha..x dk laa..hmmm..k.khalidah yg wat ujian tuh..hmm..bnt F1 yg dtg smalam aku,
lina,aimi n syimah...hmm..yg dpt msk F1 aku ngan syimah jea...sian aimi n lina...tp x pk..aimi cm x nk msk sgt...
hmm..aku jd GS weyh...hmm...pas da dpt tuh...kakak tuh soh aku,liyana F3 n mimi F2,,blatih shoot 50 kali...
haih..gler weyh..pastuh kakak tuh kater uma ape tah..blatih shoot 100 kali..lg gler..ni kire ok la tuh...hmm..
dala panas terik doh...abes mke ktorg semo hitam..hahahahahaha...(^_^)..trok gler doh
mke aku..hahaha..nk mcm kt pendang dah..hahaha..nadiah kate..x pk ah mke itam..
tu tnde nyer lasak..hahah..yeah babe..heee... :P
k laa....bye !!!

0 comments: