Monday, January 25, 2010

sukan sukan..haih.. (:

hye and hallo guys..hahha..trademark bru okay..hehehe..smangat 2010..padehal da lme da msk
thn baru..hehehhehe.. :P...hmm..okay2..skang ni aku ade pr0blem laa..hmm..problem
pasal sukan..nk msk aper eyh...ader badminton,ping-pong,netball,dart,chess,aerobik and bola tampar...so,,the problem is..aku tatau nk msk mner..hmm..aku kn uma al fatah..oh yeah..by da way..nk share skit la nie..thn lps uma al fatah dpt no 1..hahaha...bangge2..kehkehkeh..hmm..
okay..smbg blek topik td..hmm..so,,tatau la nk pilh mne...hmm...rayyan kater kte bole msk cm 2 or 3 acare..n aku ingtkn..first aku nk msk netball laa..n second maybe aerobik or badminton...rayyan yg ajak aku msk aerobik..die kater best coz kakak die da 4 thn da msk aerobik..n aku lpe la lak nk tnye die mng ke x..hehehe.. :P..kalo mng bole la gak try..hahaha...trok en aku nie??? hahaha..
hmm...hahha..diantare prmainan2 yg ader..yg aku da list kn tuh....hmm...hahha..jasa baekmu amat dikenang..hahha..... :D...thnx..haha..tu pon kalo nk tlg laa...x maw tlg x pk...jasa jahat mu akn dikenang juge..hahah.. (: k laa...bye2...wait 4 da next post yaww... (:

1 comments: