Friday, January 22, 2010

pengalaman kt kelas...w0hoa!!

ohh yeah...hye..lame x update kn?? sowy ahrr..homework pnyelah bertimbun..smpi x smpt nk bkak komp...ahaha..x pk laa...yg pntg jrg bkak pon x pk..cme blaja jer yg pntg skang...hahaha..
bnyk ckp plak..hmm..nk tau x?? kt klas aku tuh ade sowg bdak tuh name die "zafran"..
nk tau ak..die tuh cm bangang doe..ish..saket jiwa au kalo sape2 yg hidop ngan die...especially(sowy kalo salah eja..hee..) aku..owg yg ddk kt blakang die nie..wahh !!! bengang gler...x abes2 nk sakat aku..korg semo nk tau ak..aku ngan nadiah rase cm nk celup2 jea bdk tuh kt dlm loji tau..ishh...geram btol ngan prangai dea...ish..saket ati au
kdg2 ngan die...hmm..ape eyh..ohh yeah...aku dpt rumah sukan warne merah..ohh yeah..ok la tuh..ade geng gak..tp sian ngan nadiah..x dk kwn..aku same ngan ayan..die x..die uma kuning..hmm..n aku tatau nk msk aper tyme skn nnt..ade mcm2...ade 7 prmainan for gurlz..hmm..pning doe piki kn..hahahha...hmmm..aku dpt msk unit beruniform,,kadet remaja sekolah..epy la gak same ngan nadiah..ayan je x..die msk KAPA..hmm..aku pnye kelab dpt kelab Muv0c..kelab music dan v0cal..hahha..hmm..best gler dpt msk kelab tuh...hahahha..hmm..nnt
bln 7 nie ade MASBA..hmm..syaf n kwn2 die ajak aku msk acara tarian tradisional..hahah..s0..nnt tgok jelaa lentuk liuk aku..hahah...k laa...juz tu jea nk share..nnt kalo ader paper..aku tles kt sini..jgn risau..aku update k..hahahha..k laa..bye..assalamualaikum... :P

0 comments: