Thursday, January 07, 2010

da masuk ke alam menengah !!! ahaha...

hahahha...hye semua...lame x update post bru kn...al maklum laa...busy laa katekn...
kn da bkak skola nie..busy memanjang jelaa...hahahha..hmmm...nk citer skit nie pasal skola..hahah...
nk dgr x?? x nk dgr x pelaa..hmmm...sedih laa kalo x nk dgr...
dgr ekh?? hehehe.. :) hmm...ok jelaa skola tuh..best laa...
first skali best sbb dpt jmpe kwn2 blek..stelah lme
memendam rndu..hahaha..eceh...ayat !! hahah..hmm..tp mle2...
sedih sbb x same klas ngan kwn2...nadiah n rayyan n aminah...
hmmm...aku klas 1 urwah..dorg 1 tabari...
hmm..tp aku da kne tkr klas...yay !!! aku same ngan dowg...
1 tabari gak..geng2 aku semo klas situ..heheh...hmm...
rayyan kater kwn die yasmin nk msk situ..tp x dpt2 lg jwpn..
n then aritu die ckp die dpt msk..n arinie die stat skola dah..die klas 1 urwah..hmmm..sian die...
tulaa...die lmbt msk..kalo x msti aku same klas ngan die..dpt laa gak kwn...
hmm..tp nk wat caner kn..die bru je msk arinie...hmm..x pelaa...hmmm..
klas aku tuh mmg best gler laa..klas tuh bg aku best sgt...aku hepy sgt dpt klas tuh...
hmmmm...bnyk bnde laa yg aku gelakkn...hahahha..eee..best laa dpt klas tuh...
hehehehe...hmmm..tu je laa yg nk citer..k laa...wait 4 da next post k..
hahahha..bye2..mmmuaahhx...

0 comments: