Monday, September 06, 2010

Shopping raya :)


Hola and Assalamualaikum..


Esok nk pegy shopping dgn kakak ku yg sorang ni hah...lagi sorg die dh shopping dah,..nie yg lagi sorg x g shopping lagi...menggedik lebih...hahahah...esok maybe we all pegy KLCC kott....yelah nk pegy mane lagi...saya dh x nk beli ape2 sgt dah...just untuk raya, tudung jelah x dk lagi...yg laen semua dh complete...


Semalam smpi rumah pukul 2AM...hahahah..mmg sampai2 terus tido..serious penat giler...herm, skang pon tgh penaat sbb bru lepas kemas bilik....bilik rase bersih sgt and peace !! hahaha, sbb ade mini fountain dekat atas meja belajar...cantik giler...rase peace jer....contohnyer cm dlm gmbr kt atas tu but lagi cantik i punye :P 


Puasa lagi 3 hari jer...haish, lepas ni raya...lepas tu kene hantar folio...folio satu hapak pun tak buat lagi...ayoyo...nak meraung melalak menagis je rasa dekat sini !!! knpe cepat sgt kene hantar folio ?? knpe lmbt sgt bru cikgu bgthu nk buat folio cm mne ?? kan dh x dpt nk raya dgn hati yg senang...terpiki2 pasal folio jer...x sukaaaaaaa !!!


Okayy berubah mood pulak....semalam pegy shopping dekat KB mall...nk nangis rase...terharu sgt....my dear father, thanks for everything....mama kate mcm tulah tanda papa syg dekat kite...saya dh ckp x nak dah benda tuh, mula-mula mmg saya nak, lepas mama and papa kate beli barang lain lah...mahal sgt...lepas tu saya mcm herm, okay...lepas tu saya senyap jer sepanjang perjalanan tuh, lepas tu saya dh okayy sikit sbb dh tertarik dgn satu handbag tuh...main beli x tgok harga...sekali-sekali , wow !! papa, x nakkkkk....papa kate amiklah x pk...first kt situ dh touching....pengorbanan seorang bapa...then papa tibe2 pegy dekat kedai yg barang yg saya nk mula2 tuh..saya kejar papa...ckp x nak benda tuh, x payah...papa kate amik lah x pk...x nakkkkk !! kalo beli pon x nak pakai buat ape..papa ckp, jgn lah ckp mcm tuh...pakai lah....papa, please x nak...then mama kate, dahdah, amik jer,...ckp terimakasih papa dh belikan..tu tandanyer papa sayang...nk nangis tp tahan...malu nk nangis depan dorg...herm...terharu sgt...ya Allah, kau murahkan lah rezeki kami sekeluarga...


My dearest dad, thanks for eveything....pengorbanan mu disanjung tinggi....semoga Allah memberkatimu...and tak lupa jugak dkt my mom, thnaks for everything....mood dh tukar balik...so jadi mood raya !!! hahahaha...nk keluar esokkk !! temankan kakak yg gedik sorg nie !! hehehe...and kak ngah, congrats sbb dh dpt dotdotot..hehe...


Bye and Assalamualaikum...

0 comments: