Monday, September 27, 2010

FOLIO :D


Hola and Assalamualaikum :)



FOLIO ?? hahaha, kesian yasmin....die kate kene hantar jumaat lepas...mane adelah min...okay di sini saya ingin menegaskan yang folio sejarah saya hampir siapppp !!! yay !! hahaha....tggl lampiran, ic, dialog emak and binding !!!! happy giler...rase excited giler nk tgok folio...hahahaha....Lepas sejarah, folio geografi pulak datang...heyyo...hahaha, tp x pk...x risau sgt...coz geografi tggl buat hasil kajian, rujukan and lampiran jer...eh ckp pasal LAMPIRAN teringat MAK LAMPIRan...hahahah......okay stop pasal folio...hahaha...


Tadi kan, saya and nadiah giler ohh...hahahaha......tergelak-gelak....rasenyer org yg barisan belakang skali belah kiri saya dengar kott...dok pandang-pandang...hahahaha....lepas tuh tyme Bahasa Arab ktorg gaduh pulak...hahahahahaha....gaduh tu pon actually lawak sgt...hahaha...tahan jer ohhh....


And tadi mmg x puas hati giler ahrr ngan mahluk allah nie...bukan tadi jer, hmpir tiap hari ahrr...even buat tak tahu jer, act mmg SAKIT HATI giler kt dalam nie..hesh, mcm2 ahr die buat dkt saya...ape kau ingat kau bagus sgt ?? perfect hah ?? nobody's  perfect in this world lah -,- grrrr, sengal !!! eh okay lah..nak tgok tv plus sambung baca novel baru pulak :D


Bye and Assalamualaikum :)

0 comments: