Sunday, December 20, 2009

ice-skAting..wohoaa...



yuhooo..hye semua..aku nk share kehappyan aku ngan korg semo..smalam aku mmg happy gler2 la..
mmg happy sgt2 smpi x tau da laa nk ckp cm ne kn..phm2 jelaa happy aku nie..ecehh...
smalam aku g sunway pyramid ngan kkk2 aku..best gler...first2 smpi saner..tros g
kt tmpt ice-skating...gler mmg best ahrr tgok dorg maen..n then ktorg pon try laa maen..
pas da bli tiket tuh..tros ktorg g amek kasut die n siap2 semo laa..
pastuh tros masuk maen...sape2 yg tatau maen..msti semo cm cicak pgd dinding die..
spaya x jatuh laa...wakakakaka..trmasuk laa ktorg wat cm tuh...aku mle2 maen jatuh2
bnyk kali..sakit sgala bdn2 aku nie..aku pon x tau nape aku x bole nk stablekn diri aku nie..
padehal maen die cm biase jea..kalo tatau maen pon juz jln cm biase..tp
aku nie..cm tatau nk jln...aku jln kedpn sepatutnyer..tp aku jln keblakang..ish..
ssh laa nk trgkn..phm2 jelaa..hahahaha..bnyk kali laa aku jatuh..ade skali tuh..kkk aku
nk tlg laa aku bgn..sptatunyer bgn tros tgkkn kaki tp aku bgn terkankang2..hahaha..n then..aku nk bgn..aku pon terjatuh..aku himpap kkk aku yg kurus dr aku tuh..wahhh..
cm nangka busuk laa gaye die..abes bengkak2 bdn die..hehehe..aku pon same..abes lebam2 semua bdn aku...haih..ssh nyer nk jln...saket semonyer..
haih..tulaa byk sgt jth..cm tula...yg first2 tuh..aku jatuh mmg x bole bgn..aku bgn je jth blek..bgn jea jth blek...muncul laa plak sorg abg yg hensem nie...
mmg hensem gler laaa...kkk aku pon kater hensem..mke die bole thn laaa...
die hulurkn tgn die kt aku..nk tlg aku bgn..aku pon smbt laa tgn die..eceh..romantik laa...
romantik gler....dlm hati aku nape x jea die bwk ktorg maen skating..maen
same2 ngan die..hahahaha...pastuh..da abes satu round tuh..aku pon still pegang dinding lg
tp aku practise bnyk kali..so..da bole daa...jd..aku pon maen laa sorg2 kt tgh2..x pgng dinding
da laa..mcm da bole maen da laa...aku pon maen jelaa sorg2 coz kkk aku da kuar da..x larat nk maen da..saket kaki..da lame2 tuh..aku pon ckp laa kt kkk aku bez..aku da pndi maen..n then..kkk aku sorg tuh pon nk maen la lgi 4 da last..aku pon maen laa ngan die kt tgh2..da pro kn..wakaka..ktorg maen smbl pgng tgn laa...pastuh kkk aku pon ajk laa aku wat cm menari2 gitu lah..skali,,,aku pon jatuh gedebokk...aduh..sdp nyer...hahaha..pastuh..dtg laa plak sorg abg nih..
hensem gak laa..mke die bole thn..hulurkn tgn untk angkat aku..eceh..aku brtuah jea smalam..asal aku jatuh jea ade org tlg angkat..laki yg hensem..hahahha..aku n kkk aku cm gatal laaa..hahha..nk g kejar2 die la kononnyer..cm nk wat2 jth dpn die...bile ktorg jth jea..abg tuh x dtg plak..hahha..bile ktorg nk bgn..bru die nk dtg...hahahhaha..pdn muke knkn??
pastuh..ktorg pon da pnt da laa...yelaa...da lme da maen..brjam2..sbb die bole maen bape lame jea..x kesa..tu yg bez kn...lps maen tuh..ktorg g laa shopping...mkn semo la kn..pastuh..
kul 9:30 bru laa parents ktorg dtg amek ktorg..blek mlm laa..bez...pastuh..tros g o.t.w mkn kt luar..nk rileks2 kn diri..hahahahhaa..aku mmg hepy gler laa arinie..pastuh..kul 12:15 bru smpi uma..mmg pnt gler laa...aku n kkk aku check2 mne yg lebam tuh..arinie..mmg bgn lmbt..pastuh..saket semo sendi2..fuhh..kalo nk tgok gmbr...tgok jelaa kt myspace eh..
okay laa..post arinie agk pnjg coz rjn nk tles...sbbb hepy kn...huhuhu..k laa...bye2...

0 comments: