Friday, December 11, 2009

heheh..thnx effa.. :)


hye hye...wakakaka..eh..ape nie..blom ckp
pape da gelak..hehehehe..hmm..kt sini aku nk post bout effa la..
aku nk ckp thnx kt die coz da post pasal aku kt entries die...
wakakaka..hmm..b4 dat..kpd pminat aku yg ske tgok bile
aku tles ngan bnyk tlsn n wrne..untk arinie..sowy sgt2..aku mls wehh...
hehehehe..laen kali jea la eyk ??? hehehehe...
ouh yeah...4 effa..thnx..sbb da citer pasal farah kt blog effa...
wahhh...glamour la nnt..eceh..prasan plak..ouh..tidak !!! x thn...
da kembang da nie..wakakaka...hmmm..nk citer pasal ape eyk
tntg effa...haaa...aku nk citer..yg aku ske sgt kwn ngan die...
bg aku...die baek aper...x la mcm owg yg jht2 tuh..yg sombong..
eceh...lbh2 lak..wakakaka..hmm..tu jela..
yg nk citer pasal die...nnt kalo ckp lbh2...
die kembang lak..hahahaha....
hmmm..4 effa..kembang jela lbh2...wakakakaka..
sekian..tu sajer..wakakaka.. :)


8 comments:

Nazifah Fatini said...

heeeeeeeeeeeeeeeeee thankss farahhh .
hahaa dah terlebeh kembang nie. :P

Farah Liyana said...

hahahhahah...wlcome2...no prob..
amboi..da lebeh kmbg yer...ta pk la...
btw..ily effa..heee... :P

Aainaa Ismail said...

ape bende yg ko merepek niy? kembang la effa, effa jangan kembang. kembang kembang. sekejap kembang sekejap tayah kembang? pelikkk.
farah memang gile!

AthiNana said...

mne2? tade pon kt blog effa?

Farah Liyana said...

ader...sape ckp tade..die ader ah..sebut name aku jea kt situ..kira..popular gak la kn nnt...
wakakakaka... :P :) :D..

Farah Liyana said...

yeah..u rite eyna..aku mmg giler..
ko kn mmg da tau lame..aku syg ko eyna..
wekk.. !!! hahahaha...
wakakaka.. :P :) :D..

Nazifah Fatini said...

haha eleh eyna jelesssssssss.
ilyt farahhhhhhhh (!)

Farah Liyana said...

yeah..farah sokong effa..wekk !!!!
eyna jeles..eyna jeles..wakakakaka...
:P