Saturday, November 06, 2010

Shopping :D

Hye and Assalamualaikum :)


Kisah ku shopping dinihari bersama Kak ngah, kak ida, abg chik and kak zuhidayati :) *ayt skema* Okay swear penat giler sidong ! :D Saya yg syok melebih plus shopping melebih :D Nak tau saya beli aper ? beli cadar yg satu set ngan comforter semua tuh...lawa giler2....dtg lah rumah i nnt u all boleh tgok :P *ayt gedik* Then saya beli bantal, yeah ! hahaha, then beli hadiah elly, handbag ! lawa giler...*mmg lah lawa sbb awk suka, tah tah dorg kate tak lawa* look simple but nice, i loikeeee :D eh asal TERlebih menggedik knpe hah ? hehehe...dah tu jelah beli...lepas tu kami tapau KFC..hehehe...mkn kat rumah, ingt mama jugak..hahaha...


Balik balik, terus pasang cadar tu dgn mama sambil gelak gelak..hahaha, mama kn sporting :D Then mandi mandi semua, siap2..study ?? sumpah x sentuh pon lg buku-buku untuk mggu depan :P saya kan RAJIN !! takpe, kena usaha jugak lah mlm nie ngan esok...esok x online lgsg ! saya janji :) Kt bawah ada dua botol air yg sodap sodap belaka..hahaha...nak pegy turun bawah nk minum ! makan ? x dah lah, kenyang...tak tau lah kalo mkn jugak en, mmg dasar perut getah :D


Okay malam ni tido rasa gembira and girang sgt !! hahaha, sbb cadar baru...plus name saya pon mmg Kegirangan Kelembutan pon kan...hahaha, kegirangan tu mmg btol lah, tp kelembutan tu cm fifty fifty :P heeee....okay stop merapu-ing... :D tata...


p/s : teringat lagi papa ckp nnt kn Fifa Worldcup 2014 buat dekat Brazil papa nk pegy !! yeah, papa nk bwk saya sbb saya tgh form 4, so free !! :D


Bye and Assalamualaikum :)

0 comments: